×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
افتتاح دانشگاه فرهنگیان در رودسر

به گزارش گیلان خواست از رشت،رییس دانشگاه فرهنگیان گیلان گفت : با افتتاح دانشگاه فرهنگیان شرق گیلان در رودسر ، دانشجویان خواهر می توانند در سال تحصیلی جدید امسال و از ابتدای مهر ماه تحصیل خود را آغاز کنند.

ابراهیم صفری افزود : دانشجویان در رشته کارشناسی پیوسته بصورت روزانه مشغول به تحصیل خواهند شد.

حجت الاسلام و المسلمین محمد صفری ، نماینده مردم شهرستان های رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی هم در این مراسم با بیان اینکه تلاش برای ارتقای سطح کمی و کیفی آموزش از دغدغه های مجلس است ، گفت:  راه اندازی این دانشگاه قدمی مناسب برای رشد علمی منطقه و تقویت آموزش فرزندان این مرز و بوم است زیرا تربیت معلمان پایه گذاری تربیت نسل آینده این کشور است.

حجت الاسلام و المسلمین تقی روحانی ، امام جمعه رودسر هم در این مراسم با بیان اینکه در اسلام ، نقش و جایگاه معلم بسیار برجسته و حائز اهمیت است ، گفت : دانشگاه باید زمینه ساز تربیت انسان هایی عالم و فرهیخته باشد تا خروجی آن ساخت جامعه ای عالم بر مبنای دین باشد.

محمد مهدی مظفری ، فرماندار شهرستان رودسر هم در این مراسم با تقدیر از تلاشگران عرصه علم گفت : شهرستان رودسر از ظرفیت های بالایی برای توسعه فضاهای علمی و آموزشی برخوردار است و در این راستا گام هایی خوبی برداشته شده که یکی از آنان راه اندازی همین دانشگاه است.

پردیس خواهران دانشگاه فرهنگیان شرق گیلان در ۳ واحد ساختمانی خیر ساز با زیربنای ۴ هزار و ۵۰۰ متر مربع ساخته شد./صدا و سیما

  • دیدگاه های ارسالی شما، پس از بررسی در "گیلان خواست" منتشر می شود.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.