×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
اهداء ۴۰ دستگاه تبلت توسط بانک سینا به دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد گیلان

به گزارش گیلان خواست از رشت،مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان در مراسم اهدای ۴۰ دستگاه تبلت اهدایی بانک سینا به دانش آموزان تحت حمایت این نهاد، ضمن تقدیر و تشکر از حرکت ارزشمند این بانک عنوان کرد: کمیته امداد یک نهاد واسطه بین خیرین و افراد کم برخوردار است.

اهرابی، با اشاره به جمعیت دانش آموز و دانشجو تحت پوشش کمیته امداد استان، گفت: حدود بیست هزار دانش آموز و دو هزار دانشجو تحت حمایت در استان می باشند که در طول سال از خدمات این نهاد بهره مند می گردند.

وی، با تأکید بر تغییر شرایط تحصیل ناشی از شیوع کرونا و ایجاد بستر آموزش مجازی، عنوان کرد: یکی از دغدغه های کمیته امداد موضوع فراهم آوردن امکانات برای تحصیل دانش آموزان در این بستر بود که تا کنون با کمک خیّرین توانستیم اقدامات مؤثری را انجام دهیم.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان، پایش خانواده های دارای دانش آموز نیازمند به تبلت و گوشی هوشمند را گام اول در این راستا برشمرد و اضافه کرد: در این مسیر توانستیم با مشارکت خیّرین حمایت های مختلف نقدی و کالا را برای این عزیزان انجام دهیم.

اهرابی، با بیان اینکه این دانش آموزان در آینده انسان های بزرگی خواهند شد، خطاب به آنها گفت: شما آینده سازان این مملکت هستید، قدر خود را بدانید و برای رسیدن به موفقیت های بزرگ تلاش کنید.

جعفر میرزاپور، مدیر امور شعب بانک سینا در استان گیلان نیز در این مراسم با ارائه گزارشی از اقدامات این بانک طی سال گذشته، گفت: طی سال گذشته در راستای خدمت به اقشار و مشاغل آسیب دیده ناشی از ویروس کرونا، پرداخت هایی به صورت کمک نقدی و هم چنین اهدای اقلام موردنیاز بهداشتی و معیشتی به ویژه برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد صورت پذیرفت.

میرزاپور، ادامه داد: اختصاص اعتبار برای آزادی زندانیان با جرایم مالی و غیرعمد، پرداخت وام قرض الحسنه به مشاغل آسیب دیده از کرونا و پرستاران، خرید آمبولانس و اهداء به مناطق محروم از دیگر اقدامات این بانک طی سال گذشته بود.

وی، اضافه کرد: تأمین گوشی هوشمند و تبلت برای دانش آموزان نیازمند یکی از اقدامات ویژه این بانک می باشد که امروز با افتخار توفیق اهداء ۴۰ دستگاه تبلت به دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد استان گیلان را داریم./کمیته امداد

  • دیدگاه های ارسالی شما، پس از بررسی در "گیلان خواست" منتشر می شود.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.