×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
سخنگوی سازمان غذا و دارو:تکذیب واکسیناسیون افراد در ازای پرداخت پول/ واکسیناسیون رایگان و بر اساس سند ملی است

به گزارش گیلان خواست از رشت،کیانوش جهانپور روز یکشنبه درباره برخی مباحث مطرح شده مبنی بر پولی شدن تزریق واکسن کرونا در کشور افزود: واکسیناسیون کرونا در چهارچوب سند ملی واکسیناسیون علیه کووید ۱۹ به صورت رایگان تا رسیدن به نقطه هدف یعنی ایمنی جمعی ناشی از واکسیناسیون انجام می‌شود.

وی ادامه داد: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هرگونه سیاست موازی یا دور زدن این برنامه ملی با هر عنوان اعم از پرداخت هزینه واکسن که ناقض برنامه ملی واکسیناسیون باشد را تکذیب می‌کند.

جهانپور گفت: هر واکسن مجاز کرونا از هر جا که وارد یا تولید شود، توسط وزارت بهداشت خریداری شده و در چهارچوب برنامه واکسیناسیون ملی علیه کووید ۱۹ و به صورت رایگان توزیع و تلقیح خواهد شد.

پیش از این، علیرضا رئیسی با بیان اینکه برخی عجله دارند و صبر نمی‌کنند تا طبق سند ملی واکسیناسیون واکسن را دریافت کنند، افزود: این افراد برای دریافت واکسن کرونا به خارج از کشور مراجعه می‌کنند که ممکن است از آنها کلاهبرداری شود و یا اصلا واکسن تقلبی به آنها تزریق شود، بر همین اساس، ستاد ملی مقابله با کرونا مجوز داده تا افراد و یا شرکت‌ها با ارز نیمایی، واکسن وارد کنند تا افرادی که نمی‌توانند طبق سند ملی واکسیناسیون، منتظر دریافت واکسن باشند از واکسن های وارد شده توسط این افراد استفاده کنند و پول آن را نیز پرداخت کنند./ایرنا

  • دیدگاه های ارسالی شما، پس از بررسی در "گیلان خواست" منتشر می شود.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.