×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
پایان عملیات جست‌وجو/پیکر هر دو فرد مغروق شده در سفیدرود پیدا شد

به گزارش گیلان خواست از رشت،سیاوش غلامی با بیان اینکه گشت زنی به‌منظور پیدا شدن جسد دو جوان غرق‌شده در سفیدرود چندین روز به طول انجامید، اظهار کرد: از روز جمعه ۲۰ فروردین، ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه در محل حضور یافته و با کمک نیروهای غواصی، آتش‌نشانی، برخی از دستگاه‌های اجرایی و نیروهای محلی با قایق موتوری اقدام به گشت زنی در سفیدرود کردند.

وی با اشاره اعزام تیم‌های امدادی به منطقه رودبار و منجیل گفت: در روزهای گذشته نیز تیم‌های امدادی از شعب جمعیت هلال‌احمر استان به همراه تیم واکنش سریع با پشتیبانی لجستیک تجهیزات امدادی جهت جستجو به منطقه موردنظر اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان گیلان از پیدا شدن جسد مغروقین در رودخانه سفیدرود خبر داد و افزود: پس از عملیات جستجو طی ۱۲ روز، پیکر هر دو مغروق «جوان اهل تهران و دیگری جوان اهل رودبار» در تاریخ ۳۱ فروردین‌ماه ساعت ۱۰:۰۰ در رودخانه سپیدرود در محور منجیل به رودبار توسط تیم‌های امدادی پیدا و تحویل نیروی انتظامی شدند.

غلامی با تأکید بر لزوم توجه مردم به رعایت نکات ایمنی و هشدارهای هلال‌احمر در خصوص عدم شنا در رودخانه‌های استان، بیان کرد:از مردم گران‌قدر عاجزانه درخواست دارم از حضور در رودخانه، کانال‌های آب و حاشیه‌های آن به هر دلیلی جدا خودداری کنند تا شاهد چنین اتفاقات ناگواری نباشیم./فارس

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسالی شما، پس از بررسی در "گیلان خواست" منتشر می شود.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.