×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
دانش آموزان گیلان برای حفظ مسابقه سوره سال دعوت شدند

به گزارش گیلان خواست از رشت،محمد لطیفی اظهار داشت: در این راستا مسابقه حفظ و درک مفهوم سوره واقعه برای تمامی دانش آموزان استان گیلان  و  شبکه پشتیبان اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه به تمامی حافظان این سوره، هدیه ای نفیس اهداء می شود، اضافه کرد: علاقمندان، برای ثبت‌ نام در این مسابقه می‌توانند به ادارات تبلیغات اسلامی سراسر استان گیلان و به حساب کاربری @Alo_hamsangaran در پیام رسان شاد، بله و صفحه اینستاگرام همسنگران به آدرس hamsangarangilan۵۸@ مراجعه و از نحوه برگزاری آن مطلع شوند.

لطیفی با تشریح سایر برنامه های اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گیلان به مناسبت ماه مبارک رمضان خاطر نشان کرد: مسابقه کتاب خوانی بهترین آفریده از جمله این برنامه ها است که در این مسابقه، روزانه ویدیوهای کوتاهی به همراه فایل pdf از بخش های مختلف کتاب بهترین آفریده با موضوع انسان شناسی، منتشر می شود که دانش آموزان می توانند هر روز از دو روش تکمیل پرسشنامه و یا ضبط فایل صوتی آن بخش از کتاب، در این مسابقه شرکت کنند.

وی برگزاری مسابقه مجازی “قرآن کتاب مقاومت” را یکی دیگر از برنامه های اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گیلان به مناسبت ماه رمضان نام برد و اظهار داشت:  در این مسابقه آیات مرتبط با موضوع گفتمان مقاومت و انقلاب اسلامی در قالب ویدیوهای کوتاه در ۳۰ قسمت ارائه می شود که دانش آموزان می توانند از طریق لینک های مربوطه به سؤالات هر قسمت پاسخ دهند.

لطیفی با اشاره به انتشار ویدیوهای کوتاه معرفتی بصورت روزانه خاطر نشان کرد: دانش آموزان علاقمند برای شرکت در این مسابقات می توانند به پایگاه اطلاع رسانی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان گیلان به آدرس hamsangaran.ir و یا به آدرس hamsangarangilan در صفحات فضای مجازی مراجعه کنند.

استان گیلان دارای افزون بر ۳۶۸ هزار دانش آموز است/ایرنا

  • دیدگاه های ارسالی شما، پس از بررسی در "گیلان خواست" منتشر می شود.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.