×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
آیت الله فلاحتی در جلسه تفسیر قرآن هشتمین روز ماه مبارک رمضان:حجت باطنی حقیقت را به انسان نشان می دهد/ عمل به احکام الهی شکرگزاری پروردگار است/ شیعه داعیه تسخیر دل انسان ها را دارد و می خواهد بشر به سعادت برسد

به گزارش گیلان خواست از رشت،آیت الله رسول فلاحتی امروز در تفسیر آیه سوم سوره “انسان” با اشاره به اینکه از نگاه قرآن بحث پیرامون هدایت بسیار است اظهار کرد: “ما به حقیقت راه (حق و باطل) را به او نمودیم حال خواهد (هدایت پذیرد و) شکر (این نعمت) گوید و خواهد (آن نعمت را) کفران کند”.

وی ادامه داد: همه انسان ها راه را می شناسند حتی آنها که در آیین غیر از اسلام به سر می برند، می دانند کدام دین برتر است و براین اساس همه انسان ها می دانند کدام عمل گناه محسوب می شود.

امام جمعه رشت با بیان اینکه حجت باطنی حقیقت را به انسان نشان می دهد، تصریح کرد: عمل به احکام الهی شکرگزاری به درگاه پروردگار است.

آیت الله فلاحتی، قوانین حاکم بر بیشتر جوامع بشری را معلول تعالیم و معارف انبیا دانست و بیان کرد: اسلام دین فراگیر بوده و درصدد مسلمان کردن همه انسان ها است.

وی با اشاره به اینکه بندهای قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران برگرفته از فقه اسلامی است، بیان کرد: شیعه داعیه تسخیر دل انسان ها را دارد و می خواهد بشر به سعادت برسد.

نماینده ولی فقیه در گیلان به کفر در مسائل اعتقادی و نعمت اشاره کرد و گفت: برخی ممکن است به خدا اعتقاد داشته باشند اما نعمت های او را شکرگزار نباشند./روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در گیلان

  • دیدگاه های ارسالی شما، پس از بررسی در "گیلان خواست" منتشر می شود.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.