×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
واگذاری پروژه تقاطع غیر همسطح میدان نیروی دریایی و میدان حسین (ع) به قرارگاه سازندگی خاتم

به گزارش گیلان خواست از رشت،رئیس شورای اسلامی شهر رشت در یک صد و نود و پنجمین جلسه علنی شورا در ساختمان جلسات شورای رشت با اشاره به دوم اردیبهشت مصادف با سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به فرمان امام خمینی (ره) در دستور کار قرار گرفت و پس از پیروزی انقلاب رشادت‌های فراوانی از نیروهای سپاه مشاهده کردیم و هیچ تصویری نمی‌تواند ایثارگری‌های این دلاور مردان را به نمایش بگذارد.

سردار حق‌بین، سردار سلیمانی گیلان بود
احمد رمضانپور با تسلیت به مناسبت شهادت جانباز سرافراز سردار گرانقدر انقلاب، سردار محمدعلی حق‌بین افزود: سردار حق‌بین، سردار سلیمانی گیلان بود و به روح پاک تمامی شهدا درود می فرستیم.

فرهام زاهد عضو شورای اسلامی شهر رشت نیز در این جلسه با اشاره به اینکه با سردار حق‌بین از طریق خانواده یکی از شهدای گرانقدر مدافع حرم آشنا شده بودم، اظهار کرد: آشنایی با سردار بزرگ حق‌بین جزو افتخارات بنده است و امیدوارم گفتمانی در کشور حاکم شود که فارغ از اینکه پیرامون مباحثی با یکدیگر اختلاف نظر داریم بتوانیم باهم صحبت کنیم.

پروژه رودخانه‌های رشت قابلیت اجرا ندارد
عضو دیگر شورای شهر رشت نیز در این جلسه با اشاره به اینکه پیرامون واگذاری پروژه‌های عمرانی رشت به قرارگاه خاتم اولویت‌بندی‌هایی انجام‌شده است، اظهار کرد: برخی از این اولویت‌ها، از جمله رودخانه‌های شهر رشت به واسطه عدم انجام مطالعات قابلیت اجرایی ندارند.

سید امیرحسین علوی با بیان اینکه پیرامون پروژه زیرگذر میدان مصلی نیز مباحثی مطرح است، افزود: اجرای این پروژه زیرگذر چون  به رودخانه می‌رسد در شرایط فعلی عملاً قابل اجرا نیست.

وی با تاکید بر اینکه تقاطع غیر همسطح میدان نیروی دریایی و میدان امام حسین جزو پروژه‌هایی است که در شرایط فعلی قابلیت اجرایی شدن دارد، گفت: برای واگذاری این پروژه به قرارگاه خاتم شرایط فراهم است و در نهایت با نظر اعضای شورای رشت در این باره تصمیم‌گیری می‌شود.

حضور قرارگاه خاتم در پروژه‌های عمرانی رشت در آینده 
یکی دیگر از اعضای شورای شهر رشت نیز در این جلسه با اشاره به اینکه پروژه تقاطع غیر همسطح میدان نیروی دریایی و میدان امام حسین (ع) در حال حاضر برای شهر ضرورت ندارد، اظهار کرد: طی یک سال و نیم آینده این پروژه برای رشت ضرورت پیدا می‌کند و معتقدم با واگذاری این پروژه به قرارگاه خاتم، زمینه‌های حضور و مشارکت قرارگاه را برای پروژه‌های عمرانی رشت فراهم کنیم.

اسماعیل حاجی پور با بیان اینکه پروژه تقاطع غیر همسطح میدان نیروی دریایی و میدان امام حسین (ع) توسط پیمانکاران داخلی نیز قابلیت اجرا دارد، افزود: معتقدم با واگذاری این پروژه به قرارگاه خاتم ، شرایط حضور آنان در پروژه‌های عمرانی رشت در آینده فراهم شود.

محمد حسن عاقل منش عضو شورای شهر رشت نیز در این جلسه با اشاره به اینکه پروژه‌های مهم رشت به قرارگاه خاتم واگذاری شود، اظهار کرد: چنانچه قرارگاه خاتم تمایل داشته باشد موضوع مطالعه پروژه‌های بزرگ عمرانی رشت، همچون رودخانه‌های شهر نیز به آنان واگذار شود.

فاطمه شیرزاد عضو دیگر شورای رشت نیز در این جلسه با اشاره به اینکه شرایط حضور قرارگاه خاتم در پروژه‌های بزرگ رشت فراهم شود، اظهار کرد: ان شاالله پروژه تقاطع غیر همسطح میدان نیروی دریایی و میدان امام حسین (ع) باب  ورود به دیگر پروژه‌های بزرگ رشت باشد.

با موافقت اعضای شورای شهر رشت، پروژه تقاطع غیر همسطح میدان نیروی دریایی و میدان امام حسین (ع) به منظور اجرا به قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) واگذار شد./فارس

  • دیدگاه های ارسالی شما، پس از بررسی در "گیلان خواست" منتشر می شود.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.