×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
با حکم مشاور رئیس جمهور؛مدیرعامل جدید سازمان منطقه آزاد انزلی منصوب شد

گیلان خواست/حمیدرضا مومنی در این حکم، «علی اوسط اکبری مقدم» را به عنوان «رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی» منصوب کرد. 

این حکم به استناد ماده (۶) قانون چگونگی اداره مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و با توجه به تفویض اختیار ریاست محترم جمهوری از سوی دبیر شورایعالی مناطق آزاد صادر شده است.

در حکم «علی اوسط اکبری مقدم» آمده است: «با عنایت به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر نامگذاری سال جاری به نام «سال تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها» از جنابعالی انتظار می رود ضمن اهتمام در راستای ارتقاء جایگاه و گسترش و تسهیل تولید در منطقه، با بهره مندی از ظرفیت های استراتژیک آن منطقه و تلاش به منظور رفع موانع تولید و پشتیبانی از صنایع در راستای تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی، افزایش صادرات و سرمایه گذاری و همچنین انتقال فناوری های پیشرفته، ارائه خدمات و تسهیلات مناسب با هدف حمایت از تولید داخلی و حضور فعال در بازارهای منطقه ای و جهانی، ضمن اتکال به ایزد متعال و تعامل و همکاری با سایر اعضاء هیأت مدیره زمینه تحقق اهداف مورد نظر را در منطقه فراهم آورید.

گفتنی است عصر فردا معارفه وی با حضور دکتر مومنی دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور و مشاور رئیس جمهور در سازمان منطقه آزاد انزلی برگزار می‌شود.

یادآور می شود؛ پیش از این «علی اوسط اکبری مقدم» مسئولیت معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان بر عهده داشت. از دیگر مسئولیت های وی می توان به معاونت عمرانی شهرداری رشت و مدیرکلی نوسازی مدارس گیلان اشاره کرد.

  • دیدگاه های ارسالی شما، پس از بررسی در "گیلان خواست" منتشر می شود.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.