×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
هیات مدیره جدید خانه مطبوعات و رسانه‌های گیلان معرفی شدند

به گزارش گیلان خواست از رشت،بر اساس این انتخابات در بین مدیران مسئول؛  ابراهیم  بهمنی جلالی با ۱۱۰ رأی و میلاد ابراهیمی علی آبادی با ۹۲ رأی به عنوان اعضای اصلی و عباس حق پرست قدیم لیمودهی با ۶۶ رأی به عنوان علی البدل انتخاب شدند.
 همچنین در بخش خبرنگاران؛  سینا هوشمند گورابی با ۱۵۴ رأی، اسماعیل بلالایی با ۱۱۷ رأی و بابک محبپور با ۱۱۵ رأی به عنوان اعضای اصلی و مهران بازرگانی با ۹۷ رأی و لیلا خدمتبین دانا با ۴۹ رأی عضو علیالبدل شدند.
در قسمت نمایندگی خبرگزاریها، ابراهیم  افشاری با ۱۵۸ رأی به عنوان عضو اصلی انتخاب و سمیه اقدامی سندی با ۱۶ رأی علی البدل شد.
در بخش نمایندگی روزنامه های سراسری نیز حسن شکری با ۸۴ رأی به عنوان عضو اصلی انتخاب و سید علیرضا قمی با ۶۸ رأی علی البدل شد.
همچنین در بین نامزدهای بازرسان موسسه، حسن غلام‌پور پاپکیاده با ۱۰۹ رأی و رضا اسدی با ۶۷ رأی به عنوان بازرسان اصلی و سادات حاجی‌پور نصیرمحله با ۵۸ رأی به عنوان بازرس علی‌البدل انتخاب شدند.
بر اساس اساسنامه موسسه خانه مطبوعات و رسانه‌های گیلان، اعضای هیات مدیره برای مدت دو سال و بازرسان برای یک سال انتخاب خواهند شد.
خانه مطبوعات گیلان تشکیلاتی صنفی رسانه‌ای است که فعالیت خود را از سال ۱۳۷۶ آغاز کرده است و هم اکنون دارای ۳۵۵ عضو اصلی و ۱۰ عضو افتخاری است.
 ۱۸۱ نشریه مکتوب، ۲۷ نشریه الکترونیک غیر برخط، ۲۱۱ پایگاه خبری برخط، ۸۶ دفتر نمایندگی نشریات سراسری و منطقه‌ای و ۱۵ دفتر نمایندگی خبرگزاری با بیش از ۵۰۰ خبرنگار در استان گیلان مشغول به فعالیت هستند./ایرنا

  • دیدگاه های ارسالی شما، پس از بررسی در "گیلان خواست" منتشر می شود.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.