×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
آیت الله فلاحتی در نشست ماهانه تربیتی با جوانان:اراده قوی و ایمان به هدف موجب می شود انسان سختی ها را تحمل کند/ داشتن بینش اجتماعی انسان را به بالندگی می رساند/ دشمن به دنبال تغییر سبک رفتار و گفتار جامعه اسلامی است

به گزارش گیلان خواست از رشت، آیت الله رسول فلاحتی امروز در نشست ماهانه تربیتی با جمعی از جوانان رشت که با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی در مصلای امام خمینی(ره) رشت با موضوع «موانع شکوفایی جوان» برگزار شد اظهار کرد: بیکاری از نگاه روانشناسان امور تربیتی یکی از موانع رشد و شکوفایی است.
وی، اعتیاد را دومین مانع رشد انسان عنوان کرد و افزود: همنشینی با رفیق بد سومین عامل موانع رشد جوان محسوب می شود و براین اساس اگر پدر و مادر رفیق خوبی نباشند فرزند نیز ضرر می کنند.
امام جمعه رشت با بیان اینکه مستی جوانی از موانع شکوفایی جوان است، تصریح کرد: جوانی اوج پراکندگی های صفات است و موجب می شود جوان نتواند رشد کند.
آیت الله فلاحتی، شهوت جنسی را پنجمین عامل موانع شکوفایی جوان دانست و خاطرنشان کرد: بسیاری از اموری که در جامعه انسانی صورت می گیرد در سایه شهوت جنسی است زیرا شهوت جنسی دفاع از ناموس می آورد اما مانعی برای رشد محسوب می شود بنابراین انسان باید بتواند آن را تعدیل کند.
وی با اشاره به اینکه دامگاه شیطان از جمله موانع شکوفایی جوان محسوب می شود، بیان کرد: امروزه آنچه در ساحت تربیتی مطرح است اینکه انسان فریب می خورد.
نماینده ولی فقیه در گیلان، آفت های فرهنگی و سیاسی را هفتمین مانع شکوفایی جوان برشمرد و گفت: بینش اجتماعی موجب بالندگی انسان می شود و در عین حال آفت نیز هست.
آیت الله فلاحتی با بیان اینکه آفت های اخلاقی و رفتاری هشتمین مانع شکوفایی جوان است، اظهار کرد: یکی از کارهایی که روانشناسان وابسته به سازمان های جاسوسی دشمن می کنند، تغییر در رفتار اجتماعی جوانان است.
وی ادامه داد: دشمن به دنبال سبک رفتار و گفتار جامعه اسلامی است و می خواهد هویت درونی، بومی و اجتماعی را از جوان بگیرد.
امام جمعه رشت با اشاره به راهکارهای مقابله با موانع شکوفایی جوان، بیان کرد: ایمان به هدف و داشتن اراده قوی موجب می شود انسان سختی ها را تحمل کند./روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در گیلان

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسالی شما، پس از بررسی در "گیلان خواست" منتشر می شود.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.