×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
راه‌اندازی «سامانه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید» در گیلان

به گزارش گیلان خواست از رشت،فرهاد دلق‌پوش در نشست ارزیابی بازرگانی داخلی سازمان صمت با بیان اینکه حمایت از واحدهای صنفی نقطه عطف این سازمان در سال گذشته بوده است، اظهار کرد: با پیگیری‌های صورت‌گرفته در سال گذشته ۲۹ هزار و ۶۶۸ فقره پروانه کسب صنفی در گیلان صادرشده و این روند در سال جدید هم ادامه‌دار است.

وی با اشاره به رشد ۸۸ درصدی پروانه‌های صادرشده در سال گذشته در مقایسه با سال ۹۸ افزود: بر اساس آمار در دو سال ۱۵ هزار فقره پروانه کسب در گیلان صادرشده که این آمار در مقایسه با سال ۹۹ با افزایش ۸۸ درصدی مواجه بوده است.

رئیس سازمان صمت گیلان از ایجاد ۷۴ هزار فرصت شغلی با صدور این میزان از پروانه کسب در این استان خبر داد و گفت: در سال ۹۸ بیش از ۵۰۰ فقره پروانه کسب ایثارگری صادر که در مقایسه با سال ۹۹ که ۶۴۹ بوده با افزایش ۱۳ درصدی مواجه شدیم.

دلق‌پوش همچنین با اشاره به راه‌اندازی «سامانه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید» برای ثبت درخواست‌های فعالان اقتصادی گیلان تصریح کرد: در راستای سرعت بخشی به امور فعالان اقتصادی و دسترسی آسان به ستاد و ساماندهی بهینه چالش‌ها و بررسی مطلوب مشکلات بخش تولید و خدمات راه‌اندازی شده و در تمام نقاط کشور فعالان اقتصادی به‌راحتی می‌توانند به آن دسترسی داشته باشند و در کمترین زمان ممکن به‌صورت بهینه و منظم به مشکلات رسیدگی خواهد شد./فارس

  • دیدگاه های ارسالی شما، پس از بررسی در "گیلان خواست" منتشر می شود.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.