×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
ورود ۵۰ هزار دز واکسن کرونا به گیلان

به گزارش گیلان خواست از رشت،حسن رخ‌شاد  امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه روند واکسینه کردن افراد در گیلان ادامه‌دار است، اظهار کرد: تاکنون ۵۰ هزار دز واکسن کرونا وارد گیلان شده و که از این تعداد ۳۰ هزار نفر از واجدان شرایط واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

وی با اشاره به چگونگی دریافت واکسن کرونا توسط افراد گفت: در مراحل قبلی کادر درمان، پرستاران و جانبازان بالای ۷۰ درصد واکسن دریافت کرده و در این مرحله پزشکان دارای مطب‌های خصوصی، درمانگاه‌های تأمین اجتماعی، سپاه و سایر حوزه‌هایی که با بیماران کرونایی ارتباط دارند واکسن دریافت می‌کنند.

مدیر گروه بیماری‌های مرکز بهداشت گیلان با تأکید بر لزوم واکسینه کردن سالمندان بالای ۸۰ سال بیان کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته مراقبین سلامت در محل زندگی این افراد حضور دارند با این افراد تماس گرفته و  زمان و  مکان تزریق  واکسن را  اطلاع‌رسانی و هماهنگ می‌کنند.

رخ‌شاد با بیان اینکه افراد نگران عدم تماس جهت دریافت واکسن نباشند، تصریح کرد: تا چند روز آینده سایت سلامت ایران راه‌اندازی شده و افراد با ورود به این سایت می‌توانند ثبت‌نام کرده و از تاریخ و مکان دریافت واکسن خود آگاه شوند.

وی از بستری بودن ۸۲۸ بیمار کرونایی در گیلان خبر داد و افزود: بر اساس آخرین آمار ۸۲۸ در مراکز درمانی استان گیلان بستری هستند از این تعداد ۱۲۱ بیمار روز گذشته شناسایی و در بیمارستان‌ها بستری شدند./فارس

برچسب ها : , ,

  • دیدگاه های ارسالی شما، پس از بررسی در "گیلان خواست" منتشر می شود.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.