×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
وزیر اسبق ارشاد:قهر با صندوق رای مشکلات کشور را حل نمی کند

به گزارش گیلان خواست از رشت،سید محمد حسینی، دبیرکل کانون دانشگاهیان ایران اسلامی در نشست مجازی «معیارهای انتخاب اصلح» که با حضور اصحاب رسانه استان گیلان برگزار شد، ضمن گرامیداشت ولادت با سعادت کریم اهل بیت، امام حسن مجتبی(ع)، به شرایط امت اسلام در زمان این امام همام اشاره کرد.

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی، با اشاره به اهمیت انتخابات در جمهوری اسلامی، یادآور شد: بسیاری از کشورها انتخابات برگزار می کنند، اما رسانه های دنیا تمرکز ویژه ای بر انتخابات ایران دارند، زیرا دشمنان نمی خواهند این مسیر که برگرفته از خط نورانی حق و عدالت انبیا و اولیای الهی است، ادامه پیدا کند.

حسینی، با بیان اینکه دشمنان در طول ۴۲ سال گذشته همواره به دنبال یافتن رخنه ای برای نفوذ در جمهوری اسلامی هستند، خاطرنشان کرد: رسانه های معاند همواره به دنبال نقاط ضعف می گردند و آن را برجسته می کنند.

وی به تبیین چرایی اهمیت انتخابات در جمهوری اسلامی پرداخت و گفت: اگر مردم از انتخابات استقبال نکنند و حضور حداکثری پای صندوق های رای نداشته باشند، دشمنان مشروعیت نظام را زیر سوال می برند و به خودشان اجازه می دهند هرگونه رفتاری با ملت ایران داشته باشند. در جریان انتخابات سال ۸۸ نیز شاهد تشدید تحریم های آمریکا بودیم.

دبیرکل کانون دانشگاهیان ایران اسلامی، مخالفت برخی از چهره های انقلابی با نظام در جریان فتنه ۸۸ را بهانه ای برای دشمن جهت افزایش فشار بر ایران دانست و عنوان کرد: عدم حضور پرشور و شعور مردم در انتخابات ۲۸ خرداد امسال به زیان کشور است و موجب می شود دشمنان به فشار حداکثری خودشان بر ایران ادامه دهند.

وی با تاکید بر لزوم حضور یکپارچه و حداکثری ملت در صحنه انتخابات، تصریح کرد: علیرغم وجود دیدگاه ها و سلایق سیاسی در کشور، همگان پشتیبان مصالح نظام هستند و همین پشتیبانی ها موجب شده دشمن گزینه نظامی علیه ایران را از روی میز بردارد و تنها تحریم های اقتصادی را دنبال کند.

حسینی، از رسانه ها خواست برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات تلاش کنند و یادآور شد: عدم تحقق وعده های انتخاباتی دولت در عرصه اقتصادی به ویژه ایجاد اشتغال و مهار تورم، تاثیر نامطلوب گذاشته است، اما نباید دست از همراهی با نظام برداریم، زیرا قهر با صندوق رای مشکلات کشور را حل نمی کند.

وزیر اسبق ارشاد، کلید حل مشکلات کشور را در همت مردم برای انتخاب دولتی انقلابی، جهادی، متعهد، با انگیزه و پای کار دانست و تاکید کرد: مسئولانی باید در راس امور قرار گیرند که نگاهشان به داخل باشد، درد مردم را بشناسند و برای رفع آنان تلاش کنند.

دبیرکل کانون دانشگاهیان ایران اسلامی، با اشاره به وجود بیش از ۱۰۰ تشکل و حزب رسمی در کشور، یادآور شد: تاکنون چهره های سیاسی و اجرایی شناخته شده برای حضور در عرصه انتخابات اعلام آمادگی کردند و مردم باید یک فرد مدیر و مدبر و ساده زیست و سیاسی و انقلابی را در راس قوه مجریه قرار دهند تا به تعبیر معمار کبیر انقلاب اسلامی، این نظام به دست نااهلان نیفتد/ایسنا

  • دیدگاه های ارسالی شما، پس از بررسی در "گیلان خواست" منتشر می شود.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.