×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
اهدای ۵۰ تبلت به دانش‌آموزان مدارس استثنایی و عشایری آستارا

به گزارش گیلان خواست از رشت،سید سجاد موسوی گفت: از آغاز سال جاری تاکنون با هدف فراهم کردن زیرساخت‌های آموزش غیرحضوری در پیام‌رسان شاد بالغ‌بر ۵۰ دستگاه تبلت مدل لنوو در بین دانش‌آموزان مدارس استثنایی، عشایری و نیازمند این شهرستان توزیع شده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آستارا ارزش ریالی هر یک از تبلت‌های اهدای را حدود ۲۶ میلیون ریال عنوان کرد و افزود: این دستگاه تبلت با مساعدت اداره‌کل آموزش و پرورش استان گیلان و کمک مادی خیرین و فرهنگیان به دست دانش‌آموزان فاقد زیرساخت‌های آموزشی رسیده است. 

وی با بیان اینکه بهزیستی و کمیته امداد نیز در تهیه زیرساخت‌های ارتباطی دانش‌آموزان به پیام‌رسان شاد به آموزش و پرورش کمک می‌کنند، گفت: طبق گفته کارشناسان کمیته امداد ۲۴ دانش آموز نیازمند صاحب تبلت شده و ۱۳۲ نفر از دانش‌آموزان تحت‌پوشش طرح محسنین و اکرام ایتام در نوبت هستند.

موسوی شناسایی دانش‌آموزان نیازمند و اهدای تبلت به آن‌ها را در قالب طرح هدایت دانست و بیان کرد: با هم‌دلی فرهنگیان، خیرین، سازمان‌های مردم‌نهاد، بخش خصوصی و نهادهای دولتی درگیر می‌توان طرح فوق را به یک جریان فرهنگی عمومی در سطح جامعه تبدیل کرد تا دانش‌آموزی از نعمت آموزش عقب نماند. 

به گزارش فارس، ۱۸ هزار نفر از دانش‌آموزان این شهرستان در ۱۶۰ آموزشگاه دولتی و غیردولتی مشغول به تحصیل هستند که به دنبال تعطیلی مدارس از یک آذر ۹۹ فعالیت‌های آموزشی و پرورشی مدارس از طریق صداوسیما، پیام‌رسان شاد، تلفن گویا و توزیع درس‌نامه انجام می‌شود./فارس

  • دیدگاه های ارسالی شما، پس از بررسی در "گیلان خواست" منتشر می شود.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.