×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
معلم عزیز من” پویشی برای قدردانی در گیلان

به گزارش گیلان خواست از رشت،پریسا کرمی گفت: مخاطبان از اقشار مختلف مردم می توانند پیام قدردانی خویش از معلمان را در قالب ویدئوهای سه دقیقه ای تولید و ارسال نمایند.
وی افزود: علاقمندان شرکت در این پویش استانی می توانند در دو سطح ویژه دانش آموزان و بخش عمومی با موضوع (یاد روزهای مدرسه) با تهیه ویدیو از پیام های مهر آمیز خطاب به معلمان دوران تحصیل خود و درج نام و نام خانوادگی، سن، شهرستان محل سکونت و شماره تلفن همراه خود و ارسال ویدیو به دبیرخانه پویش، ضمن شرکت در این رویداد از جوایز ارزنده آن نیز بهره مند شوند.
کرمی با بیان این که معلمان در دوران سخت شیوع کرونا نیز از آموختن باز ننشستند خاطرنشان کرد: این پویش فرصتی برای قدردانی ویژه از آنان فراهم می کند .
وی تشریح کرد: تهیه فیلم  حداکثر در سه دقیقه، نحوه فیلم برداری به صورت افقی و با کیفیت قابل قبول از طریق شبکه های اجتماعی به شماره همراه ۰۹۱۱۷۶۵۲۵۰۰ و انتشار ویدیو در فضای مجازی با هشتگ #معلم_عزیز_من از مهمترین محورهای این پویش استانی است.
مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان تصریح کرد: بر اساس اعلام دبیرخانه  مهلت شرکت در این رویداد فرهنگی از امروز تا ۱۸ اردیبهشت به مدت یک هفته ادامه دارد./ایرنا

  • دیدگاه های ارسالی شما، پس از بررسی در "گیلان خواست" منتشر می شود.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.