×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
دورخیز اصحاب رسانه برای حضور در پارلمان شهری؛ از رشت تا فومن

گیلان خواست/به نقل از دیار میرزا؛اگرچه همواره نقش تاثیرگزاری میان خبرنگاران و انتخابات وجود داشته است اما چند دوره ای می شود که برخی اصحاب رسانه در کنار ایجاد شفافیت، رقابت سیاسی و انتخاباتی و به عبارت روشن تر گرم کردن تنور فضای انتخابات؛ خودشان نیز وارد گود شده و در انتخابات شوراها کاندیدا شده اند.

درحالی زمان زیادی تا ۲۸ خردادماه و برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ باقی نمانده که این روزها بر میزان شور انتخاباتی افزوده شده است، هرچند هنوز با فضای ایده آل دوره های پیشین فاصله زیادی داریم.

نکته قابل توجه انتخابات ششمین دوره شورای شهر در استان گیلان افزایش تعداد داوطلبانی است که سابقه فعالیت در حوزه رسانه را دارند.

به طوریکه مهرداد ورزلدوست مدیر خبرگزاری برنا در گیلان، بهنیا ثابت رفتار خبرنگار و مدیرمسئول پایگاه خبری حرف تازه، معصومه پاداش ستوده خبرنگار سابق فارس و مسئول سابق خبرگزاری موج در گیلان، مجید محمدپور روزنامه نگار، مدرس علوم ارتباطات و مدیرمسئول نشریه واکنش، ام البنین فتوحی فعال رسانه در حوزه مدیریت شهری و خبرنگار دیارمیرزا، میلاد ابراهیمی خبرنگار و مدیرمسئول آوای رشت، سیدحسین رضویان خبرنگار هفته نامه رخداد گیلان و مدیر سابق روابط عمومی آب منطقه ای، سجاد علیپور مدیرمسئول خبرراست برای شورای شهر رشت کاندیدا شده اند.

ناگفته نماند که میثم محبوب خبرنگار ورزشی استان برای شورای شهر صومعه سرا، مهدی میزانی مدیرمسئول وارنا خبر برای شورای شهر تالش، عرفان منصوریان برای شورای شهر فومن، حامد رمضانی مدیرمسئول ابریشم پرس برای شورای شهر لاهیجان و مهدیه رزاقی عضو علی البدل شورای پنجم کومله و مدیرمسئول پایگاه خبری ختم کلام نیز برای شرکت در انتخابات پیش رو کاندیدا شده اند.

همچنین علی احمدنیا کارمند اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، پوریا قویدل کارمند اداره کل کتابخانه های عمومی گیلان و مصطفی بلورچی مدیر رادیو رشت و تهیه کننده برنامه های فرهنگی سه چهره دیگری هستند که اگرچه خبرنگار نیستند اما به دلیل ماهیت کاری خود همواره ارتباط خوبی با اصحاب رسانه داشته و دارند.

در پایان باید صبر کنیم تا ببنیم آیا مردم به خبرنگارانی که روزی مورد وثوق آنها و گوش شنوایشان برای شنیدن مشکلاتشان بوده اند اینبار برای رفع مشکلات نیز اعتماد خواهند کرد./دیار میرزا

  • دیدگاه های ارسالی شما، پس از بررسی در "گیلان خواست" منتشر می شود.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.