×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
چوکا روی نوار ناکامی

به گزارش گیلان خواست از رشت،از هفته بیست و سوم مسابقات لیگ آزادگان، تیم‌های هوادار و چوکا تالش در ورزشگاه الغدیر تهران به مصاف هم رفتند که در پایان کار هوادار با یک گل نماینده گیلان را شکست داد.

مهدی پاشازاده سرمربی چوکا برای این دیدار، مهرداد زینعلی، کنعان طاهر نژاد، یامین فلاح، پرهام جوادی، نادر هوشیار، حسین پاپی، پیمان امین پور، حمید خدابنده لو، مهدی محمد یاری، سعید خردمند و علی مصطفایی را در ترکیب چوکا قرارداد.

نیمه اول این بازی با میدان‌داری هواداری‌ها آغاز شد و آن‌ها قبل از دقیقه ۲۰ توانستند به گل این دیدار دست پیدا کنند، در این صحنه یامین فلاح مدافع خوب چوکا تالش به‌اشتباه دروازه خودشان را باز کرد تا تیم هوادار از حریف خود پیش بیفتند.

در نیمه دوم شاگردان مهدی پاشازاده که چیزی برای از دست دادن نمی‌دیدند بازی را در اختیار گرفتند، اما تا پایان این دیدار نتوانستند دروازه هوادار را باز کنند و به‌این‌ترتیب بازی با همان گل به خودی مواقع چوکا به پایان رسید و سه امتیاز بسیار شیرین به‌حساب هوادار واریز شد. سه امتیازی که می‌تواند بازگشت این تیم را به کورس مدعیان رقم بزند.

با این نتیجه هوادار از ۲۳ بازی صاحب ۳۷ امتیاز شد و تا رده سوم جدول رده‌بندی صعود کرد تا فردا به انتظار نتایج دو تیم بادران و فجر سپاسی بماند که در صورت عدم پیروزی آن‌ها در دیدار مقابل رقبایشان جایگاه سوم هوادار همچنان حفظ خواهد شد؛ اما چوکایی‌ها که می‌توانستند حتی تا جایگاه ۱۴ جدول صعود کنند، با این شکست در پایان هفته ۲۳ همچنان در رده ۱۶ باقی می‌مانند، آن‌ها نیز فردا جدال تیم‌های پایین جدولی را دنبال خواهند کرد تا در صورت نتیجه‌گیری رایکا و قشقایی امیدشان به بقا در جدول حفظ شود/فارس

  • دیدگاه های ارسالی شما، پس از بررسی در "گیلان خواست" منتشر می شود.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.