×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
ممنوعیت سفر در تعطیلات عید فطر، شامل شهرهای زرد هم می‌شود

به گزارش گیلان خواست از رشت،محمود قاسم نژاد با بیان این مطلب اظهار داشت: پلیس با استقرار در ورودی های استان با موارد تخلف و یا گذر از ورودی های فرعی؛ از طریق جریمه برخورد می کند .

 وی  با بیان اینکه  در حال حاضر سه شهرستان املش ، شفت و تالش در استان به وضعیت زرد تبدیل شده اند و مابقی نارنجی هستند ، تصریح کرد:  با پیشنهاد کمیته امنیتی و انتظامی  و با تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا در  این ایام در شهرهای زرد هم ممنوعیت ورود است که برای متخلفان جریمه ۵۰۰ هزار تومانی اعمال می شود.

 معاون استاندار گیلان همچنین به برگزاری امتحانات پایه های نهم  و دوازدهم به صورت حضوری اشاره و بیان کرد: برای برگزاری  امتحانات ۳۰ درصد از محتواهای آموزشی حذف خواهند شد  و امتحانات  به صورت حضوری در مدارس خودشان و برای پایه دوازدهم به طریق حوزه خواهد بود.

  قاسم نژاد خاطرنشان کرد: دانش  آموزانی هم که احتمالا به کرونا مبتلا هستند ، با اعلام کد ملی به دانشگاه علوم پزشکی و با هماهنگی انجام شده از طریق فرمانداری ها و هماهنگی با شبکه های بهداشت – درمان و آموزش و پرورش، در مکان دیگری به صورت حضوری امتحان خواهند داد.

 وی افزود: با بررسی های انجام شده متاسفانه در برخی مشاغل از جمله قهوه خانه ها ، خوار و بار فروشی ها و سوپر مارکت ها دستورالعمل ها بطور کامل رعایت نمی شود که باید نظارت بر این امر بیشتر شود.

  قاسم نژاد همچنین از شهروندان و اصناف خواست مراعات دستورالعمل‌ها را بطور جدی مورد توجه قرار دهند/استانداری گیلان

  • دیدگاه های ارسالی شما، پس از بررسی در "گیلان خواست" منتشر می شود.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.