×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
دهستان‌های ضیابر و طاهرگوراب به بخش ارتقا پیدا کردند

به گزارش گیلان خواست از رشت،سید کاظم دل‌خوش اباتری امروز در جمع خبرنگاران با اعلام ارتقای دو دهستان ضیابر و طاهر گوراب به بخش اظهار کرد: طبق پیگیری‌های به‌عمل‌آمده از سال ٨٣، آرزوی دیرینه مردمان این دهستان‌ها تحقق یافت.

وی با اشاره به اینکه ارتقای این دو دهستان به بخش خواسته دیرینه مردم صومعه‌سرا بود، افزود: با توجه به شرایط مردم طی سال‌های اخیر و پس از بازدیدهای مکرر و نقشه‌برداری‌های تخصصی، و پس از تصویب ارتقای این دو دهستان به بخش در کمیسیون دفاعی، این مصوبه امروز نیز در هیئت‌وزیران تصویب و آرزوی دیرینه مردم این مناطق تحقق یافت.

به گفته نماینده مردم شهرستان صومعه‌سرا در مجلس بر اساس این تمیم هیئت‌وزیران بخش ضیابر که زادگاه آیت‌الله ضیابری و آیت‌الله صالح است به شهرستان صومعه‌سرا اضافه شد و روستای طاهر گوراب نیز به بخش ارتقا یافت.

دل‌خوش با بیان اینکه بر اساس تقسیمات کشوری تغییراتی دیگر را نیز در دستور کار استانداری قرار گرفت، گفت: تعدادی دهستان به شهرستان صومعه‌سرا و همچنین دو روستا نیز به بخش‌های ضیابر و طاهر گوراب اضافه شد که درنتیجه همه این مصوبات به امضای معاون اول رئیس‌جمهور رسید و ابلاغ شد.

وی با بیان اینکه زمانی که یک دهستان به بخش ارتقا می‌یابد، امکانات اداری به منطقه  می‌آید، افزود: این محل به لحاظ سیاسی، اقتصادی و اجتماعی ارتقا پیدا می‌کند، همچنین ارزش کار مردم افزایش‌یافته و با رسیدگی بیشتر به حوزه زیرساخت‌ها، باعث جذب سرمایه‌گذاری می‌شود./فارس

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی شما، پس از بررسی در "گیلان خواست" منتشر می شود.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.