×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
نصب برچسب نورتاب بر روی ادوات کشاورزی

به گزارش گیلان خواست از رشت،سرهنگ جاور گفت: تردد ادوات کشاورزی در جاده‌های استان به ویژه راه‌های اصلی و فرعی در فصل کشاورزی سبب بروز ترافیک و برهم زدن نظم عبور و مرور در جاده‌ها و در نتیجه تصادفات و حوادث دلخراش می‌شود.
وی افزود: ۶۸ درصد تصادفات برون شهری در محور‌های فرعی و روستایی استان است و از آنجایی که در فصول کشاورزی ادوات بسیاری در جاده‌ها تردد می‌کنند، پلیس راه استان با برنامه‌ریزی و همکاری سایر پاسگاه‌ها اقدام به اجرای طرح نمایان‌سازی با نصب برچسب نورتاب در ادوات کشاورزی کرده است.
رئیس پلیس راه استان گیلان با بیان اینکه کلیه اشخاصی که از ماشین‌آلات کشاورزی استفاده می‌کنند باید آموزش و مهارت لازم را دیده باشند و داشتن گواهینامه رانندگی ویژه الزامی است ادامه داد: حرکت، بارگیری و تخلیه تریلر متصل به تراکتور‌ها باید مطابق قانون باشد و از هرگونه تخلف جدا پرهیز کنند.
وی افزود: مالکان و رانندگان ادوات کشاورزی برای جلوگیری از تصادفات باید وسیله نقلیه خود را به نحوی آشکارسازی کنند که در هنگام تردد به ویژه در شب دیده شوند.
سرهنگ صفاری با اشاره به لزوم مجهز بودن این ادوات مانند سایر وسایل نقلیه به تجهیزات ایمنی و کابین برای حفظ جان راننده و جلوگیری از سقوط گفت: دنباله بند‌های آن‌ها نیز باید دارای تجهیزات پیش‌بینی شده در قانون باشند./صدا و سیما

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی شما، پس از بررسی در "گیلان خواست" منتشر می شود.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.