×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
خانِ نعمت امام مهربانی‌ها در گیلان

به گزارش گیلان خواست از رشت،پویش سفره‌ای به وسعت ایران ابلاغی از سوی آستان قدس رضوی، به‌منظور تهیه بسته ارزاق از سوی خادم یاران رضوی در ایام ماه مبارک رمضان و توزیع در مناطق محروم، اقدام به ساماندهی فراخوان و اجرای این پویش در سراسر کشور و استان گیلان کرد.

با عنایات امام رئوف علی ابن موسی‌الرضا (ع) و همت خادم یاران و یاوران رضوی در استان گیلان تاکنون بیش از چهار هزار بسته تهیه و توزیع شد و امروز در آخرین روز از ماه مبارک رمضان نیز ۲۵۰ بسته در مهدیه رشت با حضور جمعی از خیرین و خادم یاران رضوی به مناسب عید سعید فطر برای توزیع در بین نیازمندان در نظر گرفته‌شده است.

جواد شفیعی ثابت در این مراسم با تقدیر و تشکر از خادم یاران رضوی گیلان اظهار کرد: در گیلان یک‌هزار و ۸۰۰ رضوی داریم که از سوی آستان قدس پویش سفره‌ای به وسعت ایران را در نظر گرفته و به انجام رساندند.

وی با بیان اینکه خدام رضوی خدماتی را به‌صورت اختیاری در کشور به انجام می‌رسانند، گفت: خادم یاران تعدادی سبد ارزاق را برای خانوارهای محروم تهیه کردند و در طول این‌یک ماه رمضان بیش از چهار هزار بسته ارزاق توسط یاوران و خادم یاران رضوی تهیه و توزیع شد.

دبیر کانون خدمت رضوی در استان گیلان با اشاره به اهدای کارت‌های هدیه به نیازمندان افزود: در طول ماه مبارک رمضان با مشارکت بنیاد کرامت رضوی و خادم یاران گیلان ۲۶۴ کارت اعتباری هر یک به مبلغ ۴۵۰ هزار تومان و ۱۴ کمک‌هزینه جهیزیه مجموعه به مبلغ ۱۱۲ میلیون تومان اهدا شد.

شفیعی ثابت با اشاره به همکاری شهرداری رشت و کمیته امداد گیلان با کانون رضوی بیان کرد: بخشی از کارت‌های هدیه و جهیزیه‌ها و نیز محل کانون خدمت رضوی با مشارکت این ارگان‌ها میسر شد.

به گفته وی این ۲۵۰ بسته معیشتی، امشب و فردا و در روز عید فطر توزیع‌شده و دست خانوارهای نیازمند خواهد رسید./فارس

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی شما، پس از بررسی در "گیلان خواست" منتشر می شود.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.