×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
پلمب ۱۱۱ واحد صنفی متخلف در گیلان

به گزارش گیلان خواست از رشت،سرهنگ حسین ‌حسن‌پور  در تشریح اقدامات اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان از اول ماه مبارک رمضان و در راستای طرح کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا در خصوص کنترل و نظارت بر واحدهای صنفی اظهار داشت: حساسیت‌های لازم در خصوص اجرای ضوابط و قوانین صنفی به اصناف ابلاغ شده است.

وی افزود: براساس گزارش های مردمی مبنی بر باز بودن برخی واحدهای صنفی از جمله کافه‌های سنتی در ماه رمضان، طرح برخورد با واحدهای صنفی متخلف به مرحله اجرا گذاشته شد.

جانشین فرماندهی انتظامی  گیلان به ۱۱۷ مورد گشت مشترک اداره نظارت بر اماکن عمومی با سازمان صنعت،معدن و تجارت  اداره بهداشت و اتاق اصناف از ابتدای ماه رمضان در شهرستان رشت اشاره  و بیان کرد:  تاکنون ۲ هزار و ۵۸۳ واحد صنفی مورد بازدید قرار گرفته است.

وی افزود: در این بازدیدها از ۶۴۶ واحد صنفی تعهد اخذ، برای ۴۱۷ واحد صنفی اخطاریه پلمب صادر و ۱۱۱ واحد صنفی متخلف به علت رعایت نکردن قوانین و مقرارت و در راستای کاهش زنجیره انتقال ویروس کرونا پلمب  شد.

سرهنگ حسن‌پور با تاکید بر اینکه نظارت‌ بر واحدهای صنفی به صورت مستمر انجام می‌شود تصریح کرد: اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان با اجرای طرح‌های کنترلی و نظارتی و گشت‌های مستقل و تلفیقی، فعالیت صنوف را مورد رصد قرار می‌دهد و با واحدهای صنفی متخلف برخورد می‌کند.

 با قرمز شدن گیلان و شهرستان رشت محدودیت ها بر مشاغل در گیلان نیز اعمال شد./ایرنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی شما، پس از بررسی در "گیلان خواست" منتشر می شود.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.