×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
برنامه ریزی‌ها برای برگزاری انتخابات سالم و بیطرف

به گزارش گیلان خواست از رشت؛فرماندار رضوانشهر در جلسه شورای اداری این شهرستان با اشاره به دو حادثه بسیار تلخ و خونین اخیر در افغانستان و فلسطین ضمن محکوم کردن جنایات خبیثانه رژیم صهیونیستی گفت: انتخابات در هر برهه‌ای در کشور ما مهم و حساس بوده و انتخابات ۲۸ خرداد امسال هم از جهاتی دارای اهمیت و حساسیت‌های خاص خود است.
محمود قاسمی خاطرنشان کرد: در شرایط متاثر از کرونا، تحریم‌های ظالمانه و برخی چالش‌های اقتصادی همه وظیفه داریم مردم را به حضور در پای صندوق رأی دعوت کنیم تا انتخاباتی پرشور، امن و سالم بر دو مدار بیطرفی و قانونمداری داشته باشیم.
وی همچنین با اشاره به انجام فرآیند واکسیناسیون بر اساس سند ملی گفت: در این شهرستان بر اساس اولویت‌بندی ستاد ملی مقابله با کرونا، تاکنون به هزار و ۵۲ نفر واکسن کرونا نوبت اول و ۱۸۱ نفر نیز واکسن مرحله دوم تزریق شده است.
فرماندار رضوانشهر با اشاره به تنش آبی فصل زراعی جدید گفت: حدود ۸۰ درصد منابع آبی کشاورزی رضوانشهر و پره سر، سنتی و از طریق سردهنه‌های منتهی به رودخانه‌ها تأمین می‌شود، لذا با توجه به کاهش ۶۰ درصدی منابع آبی رودخانه ها، توزیع عادلانه آب باید در دستور کار همه سر آبیاران و آب سواران منطقه قرار گیرد و شرایط موجود به درستی مدیریت شود.
حجت الاسلام و المسلمین محمد مهدی نژاد امام جمعه رضوانشهر نیز در این جلسه با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: ادارات شهرستان در انتخابات خرداد با حفظ بی طرفی نباید از امکانات دولتی به نفع هیچ کاندیدی استفاده کنند و همه امکانات را برای برگزاری بهتر انتخابات در اختیار فرمانداری‌ها قرار دهند./صدا و سیما

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی شما، پس از بررسی در "گیلان خواست" منتشر می شود.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.