×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
حجاب و عفاف سرلوحه ستاد امربه‌معروف باشد

به گزارش گیلان خواست از رشت،آیت‌الله رسول فلاحتی امروز در گردهمایی استانی «مردم، دادستان مردم» در سالن همایش‌های بین‌المللی منطقه آزاد انزلی با بیان اینکه رسولان خدا در زمین مأمور هستند تا انسان‌ها را بنده خدا کنند، اظهار کرد: مشکل ما این است که ما هنوز بنده خدا نشده‌ایم و بنده اگر شدیم رسم بنده بودن را نیز می‌آموزیم.

وی با بیان اینکه در نظام دینی انسان بی‌تقوا جرثومه فساد است، گفت: امروز انقلاب اسلامی به‌عنوان الگوی دیگر کشورها شده و دیگر کشورها به این رسیده‌اند که دیگر سوسیالیست و لیبرال‌ها نمی‌توانند بر مردم حکومت کنند و نگاه به فرهنگ انقلاب اسلامی دارند.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با بیان اینکه آن چیزی که باید برای آن کار گسترده کنیم عفاف و حجاب است، تصریح کرد: حجاب و عفاف در سرلوحه ستاد امربه‌معروف باشد، برای فسادها و اختلاس و دیگر جرم‌ها دستگاه‌های ناظر زیادی هستند ولی برای عفاف و حجاب دستگاه و متولی مشخصی وجود ندارد.

فلاحتی با بیان اینکه برخی از مسؤولین ارشاد فقط یک کراوات کم دارد و وضع صداوسیما نیز که مشخص است و به آن گله‌داریم، افزود: دشمن از طریق تجاوز فرهنگی به دنبال گرفتن اذهان جوانان ما است که از طریق ظاهر و نوع پوشش برنامه جدی علیه جوانان کشور دارد.

وی با بیان اینکه برخی از مجرمان از قوانین اطلاع ندارند و برای مطالعه قوانین نیز تلاش نمی‌کنند، گفت: شبکه‌های بیگانه به‌شدت در مقابل دین در ستیز است و از تمام ابزارها علیه ما استفاده کرده و شبهه افکنی می‌کنند.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با بیان اینکه ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر باید حجاب را درست کند، تصریح کرد: عدم رعایت عفاف و حجاب خلاف قانون و خلاف شرع است و کسی که خلاف قانون عمل کنند طبیعتاً مجرم است و باید قوانین به آن‌ها تفهیم شود.

فلاحتی با بیان اینکه کسی که با بی‌عفتی در مجامع حاضر می‌شود مخالفت علنی خود با شریعت را بیان می‌کند ولی فساد اقتصادی در خفا انجام می‌شود، افزود: با فساد اقتصادی نیز باید به‌شدت برخورد شود و ریشه‌های فساد اقتصادی باید کاملاً خشکیده شود ولی این‌طور نیست چون چند نفر مفسد اقتصادی هستند هرکسی بی‌عفتی را نیز تبلیغ کند./فارس

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی شما، پس از بررسی در "گیلان خواست" منتشر می شود.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.