×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مسؤولان ستادهای مردمی آیت‌الله رئیسی در شهرستان‌های گیلان منصوب شدند

به گزارش گیلان خواست از رشت،سیاوش آقاجانی امروز در رشت بابیان اینکه آیت‌الله رئیسی گزینه موردحمایت این شورا در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ است، اظهار کرد: مسؤولان ستادهای مردمی آیت‌الله رئیسی در شهرستان‌های گیلان از سوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی منصوب شدند.

وی وحدت را عامل موفقیت جریان انقلابی در انتخابات پیش‌رو دانست و گفت: امروز کشور به فردی متعهد، کارآمد، انقلابی، دغدغه‌مند، عمل‌گرا و با برنامه نیاز دارد تا خود را از مردم بداند و برای رفع مشکلات کشور از تمام توان و ظرفیت خود استفاده کند.

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گیلان با اشاره اقبال عمومی جامعه در حمایت از آیت‌الله رئیسی بیان کرد: عملکرد مثبت و اثرگذار آیت رئیسی در قوه قضائیه و تحقق عملی مبارزه با فساد و راه‌اندازی مجدد کارخانه‌های تعطیل‌شده کشور نویدبخش آن است که تشکیل دولت ایشان بتواند زمینه رونق تولید و بهبود وضعیت اقتصادی را در کشور ایجاد کند.

آقاجانی بابیان اینکه امروز برخی از کاندیدا در حالی مدعی داشتن برنامه رفع مشکلات کشور هستند که نه‌تنها در ایجاد وضع موجود نقش داشتند بلکه دولت آینده آن‌ها نیز با حضور افرادی ناکارآمد فعلی مدیریت می‌شود، تصریح کرد: اینکه معتقدیم نباید دولت سوم روحانی تکرار شود به این دلیل است که مردم دیگر تحمل فشارهای اقتصادی بیشتر را ندارند و روی کار آمدن افرادی با تفکر مشابه دولت‌های یازدهم و دوازدهم خسارت محض برای مردم و کشور است.

وی با دعوت از عموم فعالان سیاسی و اجتماعی جریان انقلاب جهت حمایت از آیت‌الله رئیسی و تلاش برای تشکیل دولت مردمی افزود: امروز تمامی جریان انقلابی متحد و هم‌سو با یکدیگر در تلاش برای تحقق هدفی مشترک هستند که آن تشکیل دولتی برای رفع مشکلات کشور و مردم و همچنین بازگشت ایران به جایگاه اصلی و والای خود است./فارس

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی شما، پس از بررسی در "گیلان خواست" منتشر می شود.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.