×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
طرح خرید و واردات ماشین آلات مورد نیاز معدن داران گیلان

به گزارش گیلان خواست از رشت؛رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان؛ از صدور مجوز خرید و واردات ماشین آلات معدنی خبر داد و اعلام کرد: ضوابط و شرایط جدید برای خرید و واردات ماشین آلات سنگین مورد نیاز فعالیت‌های معدنی به سازمان صمت استان ابلاغ شده و معدن داران می‌توانند از ظرفیت ایجاد شده به نحو مطلوب بهره‌مند شوند.
فرهاد دلق پوش با اشاره به مستهلک شدن ماشین آلات معادن گیلان گفت: ماشین آلات جدید به تناسب نوع و میزان فعالیت معدنی به آن‌ها واگذار خواهد شد.
وی با بیان اینکه این ماشین‌آلات به معادن فعالی که حداقل یک سال از عملکرد آن‌ها گذشته باشد و یا پروانه بهره برداری آن‌ها یک سال اعتبار داشته باشد؛ تعلق می‌گیرد افزود: بیشتر این ماشین آلات تولید داخل بوده و فقط ماشین آلات سنگینی که مشابه آن در داخل ساخته نشده باشد، در چارچوب ضوابط اجازه ورود خواهند یافت و روند خرید آن‌ها در سامانه جامع تجارت نیز ثبت خواهد شد.
وی با بیان اینکه معدن داران گیلان از فرصت فراهم شده برای نوسازی و بهسازی ماشین آلات خود استفاده کنند، عنوان کرد: معدنکاران و پیمانکاران معدنی می‌توانند برای دریافت معرفی نامه به سازمان صمت گیلان مراجعه و تقاضای خود را ارایه کنند تا از مزایای این طرح برخوردار شوند./صدا و سیما

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی شما، پس از بررسی در "گیلان خواست" منتشر می شود.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.