×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
ششمین جلسه ستاد پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی به ریاست رئیس کل دادگستری گیلان برگزار شد

به گزارش گیلان خواست از رشت؛

رئیس کل دادگستری گیلان در این نشست با بیان اینکه در نظام اسلامی به دلیل برخورداری از مولفه های دینی افق روشنی پیش روی ماست گفت: نظام حاکمیتی باید همواره بر مدار اخلاق پیش رفته و اگر از چارچوب اخلاق در انتخابات خارج شویم جای نگرانی است.

وی تلاش بیگانگان برای از بین بردن اخلاق و بی حرمتی به افراد را اهرم و سلاحی برای تخریب انتخابات ذکر کرد و گفت: رعایت ادب و اخلاق، تواضع و حفظ حرمت ها ارزش هایی است که شهدا با خون خود در نظام اسلامی بدان حیات دادند.

حجت الاسلام و المسلمین خلیلی، رشد عقلانیت در مردم را مهمترین مولفه برای انتخاب بهترین افراد دانست و تصریح کرد: انتخاب شایسته ترین افراد حاصل فهم و خرد جمعی است و شکوفایی و رشد عقلانیت و به هم تنیدن اقوال در نظام اسلامی عین دموکراسی و آزادی است.

دادستان مرکز استان گیلان نیز در این نشست با اشاره به اینکه عمده فعالیت تبلیغاتی نامزدها در بستر فضای مجازی صورت می گیرد گفت: تخلفات و تبلیغات زودهنگام در فضای مجازی با رویکردی پیشگیرانه تحت نظارت و رصد قرار دارد.

فلاح میری با بیان اینکه استفاده از امکانات دولتی در تبلیغات انتخاباتی ممنوع است و با متخلفان برخورد می شود تصریح کرد: اقدامات برخی افراد مصداق تشویش اذهان عمومی است و برخی با ادعاهای بی اساس قصد دلسرد کردن مردم برای شرکت در انتخابات را دارند که بدون اغماض با این افراد برخورد می شود./روابط عمومی دادگستری گیلان

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی شما، پس از بررسی در "گیلان خواست" منتشر می شود.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.