×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
آیت الله فلاحتی در مراسم گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر:آزادسازی خرمشهر معادلات جهانی را به هم ریخت/ خداباوری رزمندگان دفاع مقدس برای جامعه امروز درس است/ خدا ملتی را یاری می کند که به دفاع از ارزش های متعالی بپردازد

به گزارش گیلان خواست از رشت؛آیت الله رسول فلاحتی امروز در مراسم گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر که در گلزار شهدای تازه آباد رشت برگزار شد اظهار کرد: سوم خرداد هرگز از تاریخ ایران و جهان محو نخواهد شد.
وی، سالروز آزادسازی خرمشهر را یکی از روزهای به یادماندنی انقلاب اسلامی و از ایام الله های ملت ایران و همه ملت های آزاده عنوان کرد و افزود: شیرینی آزادسازی خرمشهر همچنان در کام رزمندگان دوران دفاع مقدس وجود دارد.
امام جمعه رشت با بیان اینکه آزادسازی خرمشهر اقتدار ایران اسلامی را به رخ جهانیان کشید، تصریح کرد: مدت ۵۷۸ روز خرمشهر در اسارت دشمن بعثی بود و با مجاهدت نیروهای مردمی و مسلح جمهوری اسلامی ایران آزاد شد.
آیت الله فلاحتی، آزادسازی خرمشهر را سبب به هم ریختن معادلات جهانی خواند و بیان کرد: قدرت های استکباری با آزادسازی خرمشهر به این باور رسیدند آنچه که می تواند معادلات نظامی را تغییر دهد تسلیحات نیست بلکه ایران با ظرفیت منابع انسانی است.
وی به روایتی از مام محمدباقرعلیه السلام مبنی براینکه جهاد بر تمام اعمال برتری دارد، اشاره کرد و گفت: مجاهدان از ویژگی هایی نزد خداوند برخوردارند و در قیامت اجازه شفاعت دیگران را دارند.
نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه ایمان به خدا از عوامل آزادسازی خرمشهر بود، خاطرنشان کرد: خداباوری رزمندگان دفاع مقدس برای جامعه امروز درس است.
آیت الله فلاحتی، ایثار ملت و رزمندگان دفاع مقدس را دومین عامل آزادسازی خرمشهر ذکر کرد و یادآور شد: رهبری امام عظیم شان از عوامل مهم پیروزی رزمندگان دفاع مقدس بود.
وی با بیان اینکه امدادهای غیبی پروردگار از دیگر عوامل آزادسازی خرمشهر توسط رزمندگان دوران دفاع مقدس بود، اظهار کرد: خدای متعال وعده داده، اگر ملتی خدا را یاری کند، پروردگار آن ملت را حتما یاری خواهد کرد و یاری خدا را عملا در آزادسازی خرمشهر درک کردیم.
امام جمعه رشت به اسارت ۱۹ هزار نفر از دشمنان در عملیات آزادسازی خرمشهر اشاره کرد و افزود: خداوند وعده داده اگر ملتی خدا را یاری کند و به دفاع از ارزش های متعالی بپردازد پروردگار آن ملت را یاری می کند، مسیر را بر او هموار کرده و دشمنانش را از راه او بر می دارد.
آیت الله فلاحتی با بیان اینکه زبونی رژیم صهونیستی و پیروزی جبهه مقاومت در راستای وعده خداوند از یاری کنندگان پروردگار محقق شد، تصریح کرد: خدا همیشه کسانی را یاری می کند که در میدان عمل آرامش را بر خود حاکم کنند و افراط و تفریط نداشته باشند.
وی به فرمایش امام(ره) مبنی براینکه خرمشهر را خدا آزاد کرد، اشاره کرد و گفت: ملت ایران سالروز آزادسازی خرمشهر را هرگز فراموش نمی کند و به نسل های آینده انتقال می دهد./روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در گیلان

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی شما، پس از بررسی در "گیلان خواست" منتشر می شود.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.