×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
آیت الله فلاحتی در گردهمایی مبلغان طرح هجرت گیلان:رفتار و گفتار عالم دین برای مردم، برنامه زندگی است/ مبلغ دین در مسیر تحصیل رضای خدا گام بر می‌دارد/ تلاش مبلغان دین در هیچ ترازوی دنیایی نمی گنجد

به گزارش گیلان خواست از رشت؛آیت الله رسول فلاحتی امروز در گردهمایی طلاب و مبلغان طرح هجرت استان با موضوع “جذب نیروی جوان تراز انقلاب” که در سالن اجتماعات مصلای امام خمینی(ره) رشت برگزار شد اظهار کرد: تلاشگران عرصه تبلیغ دین خدا دارای اجر بزرگ هستند.

وی به تلاش عالمان در عرصه تبلیغ دین خدا در طول تاریخ اشاره کرد و افزود: عالم دین نقش بی بدیل در ساختار گوناگون جامعه خود دارند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه توجه به نکته های ریز و ظریف در امر تبلیغ دین اثرگذار است، تصریح کرد: امر به معروف و نهی از منکر با ترویج دین توسط مبلغان محقق می شود.

آیت الله فلاحتی، دعوت مردم به دین خدا با رفتار و گفتار را ارزشمند خواند و بیان کرد: رفتار و گفتار عالم دین برای مردم درس و برنامه زندگی است ضمن اینکه هر جا انسان قصد رضای خدا داشته باشد، پروردگار او را کمک می کند.

وی با اشاره به اینکه مبلغ دین در مسیر تحصیل رضای خدا گام بر می دارد، خاطرنشان کرد: نظم دادن به زندگی و زمان یکی از رمزهای موفقیت طلاب و مبلغان دین است.

نماینده ولی فقیه در گیلان، سرلوحه قرار دادن رضای خدا را از ویژگی های مبلغان دین برشمرد و گفت: عالمان در طول تاریخ دین خدا را با خون دل بسیار به مردم عرضه کردند و اکنون نیز مبلغان دین باید تلاش کنند دین خدا را به مردم برسانند.

آیت الله فلاحتی با تاکید براینکه مبلغان احکام دین خدا را به مردم عرضه کنند، اظهار کرد: مبلغان از کوچک ترین فرصت ها برای تبلغ دین استفاده کنند.

وی، مبلغان دین را مدال آور هستی عنوان کرد و یادآور شد: تلاش مبلغان دین در هیچ ترازوی دنیایی نمی گنجد.

فعالیت ۴۳۰ مبلغ طرح هجرت در گیلان

معاون تبلیغ حوزه علمیه گیلان نیز در گردهمایی مذکور به فعالیت ۴۳۰ نفر مبلغ دین در راستای طرح هجرت در استان اشاره کرد و گفت: امسال تعداد مبلغان دینی در نقاط مختلف گیلان به ۶۰۰ نفر افزایش می یابد.

حجت الاسلام سید اسماعیل مرهاشمی از صدور مجوز فعالیت ۳۰ مهد امین در گیلان خبر داد و افزود: سالانه ظرفیت صدور ۱۰۰ مجوز مهدهای امین در استان را داریم./روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در گیلان

  • دیدگاه های ارسالی شما، پس از بررسی در "گیلان خواست" منتشر می شود.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.