×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
قرارداد تفاهم واحدهای صنعتی با شرکت برق برای کاهش اثرات قطعی برق

به گزارش گیلان خواست از رشت؛منوچهر صدفی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه قطعی مکرر برق مشکلات فراوانی را برای کارخانه‌داران ایجاد کرده است، اظهار کرد: بخش اعظمی از فعالیت کارخانجات استان با برق بوده و در صورت قطعی آن کار این واحدهای تولیدی مختل و تولید محصولات با مشکل مواجه می‌شود.

وی یکی از راه‌های کاهش خسارت ناشی از قطعی برق به کارخانجات را اعلام ساعت قطعی برق دانست و گفت: بر اساس پیگیری‌های به‌عمل‌آمده واحدهای صنعتی می‌توانند با مراجعه به شرکت برق نسبت به امضای تفاهم‌نامه مدیریت قطعی برق به‌صورت توافقی ساعات مناسبی را که برای قطع برق کارخانه خود مشخص کنند.

 معاون امور صنایع و معادن استان گیلان با اشاره به سراسری شدن قطعی برق در کشور بیان کرد: در طول روز به‌اجبار باید برق بسیاری از واحدهای تولیدی قطع شود زیرا  قطعی برق در کشور سراسری شده و همه استان‌ها درگیر این موضوع هستند.

صدفی با تأکید بر لزوم توجه واحدهای تولیدی به ساعت پیک قطعی برق در استان افزود: به‌ناچار بسیاری از واحدها باید شیفت‌های کاری خود را با پیک مصرف برق جابجا کرده‌اند تا راحت‌تر به فعالیت خود ادامه دهند.

به گفته  معاون امور صنایع و معادن استان گیلان در راستای کمک به واحدهای صنعتی با شرکت فرآورده‌های نفتی برای تأمین سوخت ژنراتورهای برق هماهنگ شده است و کارخانجات می‌توانند با مراجعه به سایت تجارت آسان newtejaratasan.niopdc.ir  و انتخاب گزینه‌ی مولد خود تأمین» نسبت به ثبت درخواست خود برای دریافت سوخت اقدام کنند./فارس

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی شما، پس از بررسی در "گیلان خواست" منتشر می شود.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.