×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
۳ هزار و ۹۲ شعبه اخذ رأی در سراسر استان گیلان در نظر گرفته شد

به گزارش گیلان خواست از رشت؛محمود قاسم‌نژاد عصر امروز در جلسه شورای اداری استان گیلان به آمادگی لازم در فرمانداری‌ها و بخش‌داری‌ها برای انجام ماموریت برگزاری انتخابات اشاره کرد و اظهار داشت: ۳ هزار و ۹۲ شعبه در سراسر استان گیلان در نظر گرفته شده که ۳۷۸ شعبه سیار است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با بیان اینکه برای برگزاری انتخابات امن و سالم با مسئولان مختلف هماهنگی‌های لازم انجام گرفته است تصریح کرد: به منظور تسهیل در فرآیند رای دادن ۱۰ درصد به شعبات اخذ رای در استان گیلان افزوده شده است.

قاسم‌نژاد خاطرنشان کرد: تعداد واجدین شرایط رای دادن در استان گیلان یک میلیون و ۹۶۵ هزار و ۶۳۷ نفر واجد شرایط رای دادن در استان هستند که از این تعداد بین ۴۰ هزار و ۴۲۰ نفر رای اولی هستند.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۲ هزار خبر از سوی فرمانداران مربوط به انتخابات انجام گرفته گفت: جهت مشارکت حداکثری مردم سیاست‌هایی در نظر گرفته شده و باید از ظرفیت گروه‌ها و اقشار مختلف استفاده شود که این مهم در سراسر استان انجام خواهد شد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با بیان اینکه برای اولین‌بار ساعت برگزاری انتخابات به دلیل شیوع ویروس کرونا تغییر کرده است عنوان کرد: فرآیند برگزاری انتخابات از ۷ صبح آغاز شده و تا ۲ ساعت بعد از ۱۲ شب یعنی تا ۲ بامداد ادامه خواهد داشت.

قاسم‌نژاد خاطرنشان کرد: تبلیغات انتخاباتی در آستانه اشرفیه از تاریخ ۲۰ خرداد انجام می‌گیرد و همچنین از ۲۰ خرداد برای تبلیغات شوراها و برای ریاست جمهوری نیز از تاریخ ۷ تا ۲۶ خرداد در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه پروتکل‌های بهداشتی جهت برگزاری انتخابات رعایت می‌شود ابراز داشت: هر گونه تجمع، سخنرانی و مناظره در اماکن سربسته ممنوع است و برگزاری مراسم سخنرانی نامزدها در فضای باز مطابق با شیوه‌نامه بهداشتی بلامانع است‌./تسنیم

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی شما، پس از بررسی در "گیلان خواست" منتشر می شود.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.