×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
جمشیدیان از شهرداری آستارا جدا شد / بازگشت دوباره رأفت به تیم

به گزارش گیلان خواست از رشت؛

علی کارگر ظهر امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهار کرد: طبق نشستی که با هیأت‌مدیره باشگاه شهرداری داشتیم «احمد جمشیدیان» سرمربی شهرداری به صورت توافقی از این تیم جدا شدند که نتایج بد شهرداری در بازی‌های اخیر از دلایل این جدایی بود.
وی با اشاره به اینکه هیأت‌مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری و بازیکنان تیم به لحاظ مباحث فنی از عملکرد «احمد جمشیدیان» راضی بودند، افزود: «جمشیدیان» به لحاظ اخلاقی نیز انسان باادب و متواضعی بودند که برای ایشان در دیگر مراحل زندگی آرزوی موفقیت داریم.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری آستارا با بیان اینکه جهت سرمربی‌گری تیم، بار دیگر از «پایان رأفت» دعوت به همکاری شده است، گفت: بازیکنان شهرداری، رأفت را دوست دارند، چراکه ایشان برای دفاع از حق و حقوق بازیکنان در برابر مسؤول و غیرمسؤول ایستادند.  

کارگر با اشاره به اینکه امیدواریم رأفت پیشنهاد حضور دوباره در شهرداری آستارا را قبول کنند، تصریح کرد: با حضور دوباره رأفت در تیم امیدواریم بازیکنان بازی‌های قابل‌قبولی از خود ارائه دهند تا شهرداری آستارا در جدول لیگ دسته یک کشوری به جایگاه واقعی خود دست پیدا کند.

وی حضور رأفت در شهرداری آستارا را توأم با موفقیت دانست و بیان کرد: زمان زیادی برای انتخاب سرمربی وجود ندارد و با توجه به بازی‌های حساسی که شهرداری پیش‌رو دارد حضور ایشان در تیم می‌تواند روحیه جدیدی را به کادر فنی، بازیکنان و مردم بافرهنگ آستارا ترزیق کند.   

به گزارش فارس، تیم فوتبال شهرداری آستارا از ۲۶ بازی با ۳۲ امتیاز در جایگاه سیزدهم لیگ دسته یک کشوری قرار گرفته و بازی بعدی این تیم در چهارشنبه ۱۲ خرداد مقابل پارس جنوبی جم در زمین چمن مجموعه ورزشی وحدت شهرستان آستارا برگزار می‌شود./فارس

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی شما، پس از بررسی در "گیلان خواست" منتشر می شود.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.