×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
آیت الله فلاحتی در مجمع استادیاران شبکه تربیتی شجره طیبه صالحین:دشمن در مقابل جمهوری اسلامی خسته شده و در موضع ضعف قرار دارد/ ضرورت تبیین شاخص های کاندیدای اصلح ریاست جمهوری و شوراها برای مردم/ نبود نهی از منکر موجب ترویج خرافه و انحراف در جامعه می شود

به گزارش گیلان خواست از رشت؛آیت الله رسول فلاحتی امروز در نشست مجمع و هیئت اندیشه ورز استادیاران نواحی و سرمربیان اقشار شبکه تربیتی بسیجیان سپاه قدس گیلان با سلام و درود به روح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و سردار محمدعلی حق بین اظهار کرد: سردار سرلشکر سلیمانی یکی از مالک های اشتر زمان ما بود و سردار حق بین یکی از مجاهدانی است که نامش در گیلان و ایران جاوید خواهد ماند.

وی به مبارزه سپهبد شهید قاسم سلیمانی با دشمن تا دندان مسلح اشاره کرد و افزود: مجاهدت های شهید حاج قاسم سلیمانی دنیای اسلام را بیمه کرد و ملت ایران قدردان تلاش مخلصانه مجاهدان و شهدای خود هستند.

امام جمعه رشت در ادامه با بیان اینکه انتخابات از عرصه های بزرگ و جزو افتخارهای نظام اسلامی است، تصریح کرد: این دوره انتخابات از ویژگی خاصی برخوردار بوده و در این راستا مقام معظم رهبری درباره انتخابات فرمودند؛ “شرکت در انتخابات تکلیف شرعی و واجب شرعی است”.

آیت الله فلاحتی به وضعیت بسیار خوب جمهوری اسلامی ایران با توجه به شرایط فرهنگی، سیاسی و اقتصادی بین المللی و داخلی اشاره کرد و گفت: دشمن به طور کامل در موضع ضعف قرار دارد، خسته شده و از این وضعیت خشمگین است.

وی با اشاره به اینکه دشمن در تبلیغات خود روش های متعددی را در پیش گرفته است، بیان کرد: نخستین حرکت دشمن تبلیغ رای ندادن است و دومین ترفند او این است که به اقشار مختلف مردم می گویند انقلاب اسلامی چه رهاوردی داشته و در این راستا اهل فضیلت می دانند در کجای پازل جهانی قرار داریم.

نماینده ولی فقیه در گیلان، مسئولیت در نظام اسلامی را امانت دانست و خاطرنشان کرد: مسئولیت هدایت جامعه امانت است و باید به اهلش سپرده شود.

آیت الله فلاحتی با اشاره به اینکه عظمت جمهوری اسلامی دشمن را خفه کرده است، اظهار کرد: همه باید به طور جهادی وارد عمل شویم و تلاش کنیم مردم را در صحنه نگه داریم.

وی به وجود ابزار بسیار پیام برای شجره طیبه صالحین اشاره کرد و یادآور شد: تقوا از جمله ابزار شجره طیبه صالحین محسوب می شود.

امام جمعه رشت با تاکید بر مطالبه گری در جایی که فساد رخ می دهد، بیان کرد: شجره طیبه صالحین راهکارهای عملیاتی کردن ابزارها را می داند.

آیت الله فلاحتی، شجره طیبه صالحین را پدران و مادران معنوی مردم خواند و اظهار کرد: شاخص های کاندیدای اصلح ریاست جمهوری و شوراها را برای مردم تبیین کنید.

وی، اولویت فعالیت های جامعه را ترویج عفاف و حجاب عنوان کرد و افزود: فرهنگ بستر تمام فعالیت ها در جامعه است ضمن اینکه نبود نهی از منکر موجب ترویج خرافه و انحراف در جامعه می شود.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به حک کردن تصاویر بانوان متوفا در سنگ قبرها، خاطرنشان کرد: حک تصاویر بانوان متوفا بر روی سنگ قبرها اشاعه عمل ضد اخلاقی است و آرامستان ها باید این روند را تصحیح کنند.

آیت الله فلاحتی به تعطیلی بعضی از مساجد به دلیل شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: اصرار داریم مساجد با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی باز باشد./روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در گیلان

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی شما، پس از بررسی در "گیلان خواست" منتشر می شود.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.