×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
معاون وزیر راه و شهرسازی عنوان کردتحویل ۹ بیمارستان طی سال گذشته/ آغاز عملیات پروژه الحاقیه بیمارستان جدید لنگرود

به گزارش گیلان خواست از رشت،علی نبیان در حاشیه بازدید از بیمارستان شهید حسین پور لنگرود، ضمن قدردانی از ایثار و جهاد کادر بهداشت و درمان کشور در طول ۱۶ ماهه گذشته از شیوع کرونا، اظهار کرد: با شیوع بیماری کرونا ساخت ۱۴ بیمارستان را تعهد کردیم که تاکنون ۹ بیمارستان را تحویل دانشگاه علوم پزشکی استان ها دادیم.

وی با اشاره به تکمیل دو بیمارستان تالش و لنگرود در گیلان، افزود: پنج بیمارستان دیگر از جمله تربیت حیدریه، تکاب، گچساران و جهرم در دستور کار قرار دارد و در مرحله تحویل موقت است.

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان ها و تاسیسات دولتی و عمومی، با بیان اینکه بیمارستان خمین تا پایان دولت به اتمام رسیده و تحویل وزارت بهداشت می شود، گفت: امیدواریم با بهره برداری از این بیمارستان ها از دغدغه کادر بهداشت و درمان جهت پذیرش بیماران بکاهیم.

نبیان، تکمیل مصلای امام خمینی(ره) تهران، توسعه حرم مطهر حضرت معصومه(س) و احداث چند سالن ورزشی و ندامتگاه را در دستور کار وزارت راه و شهرسازی دانست و اضافه کرد: سال گذشته بالغ بر ۱۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار جهت تکمیل پروژه های راه و شهرسازی تخصیص یافته بود که امسال شاهد افزایش این اعتبار خواهیم بود.

وی با اشاره به عبور کشور از پیک چهارم شیوع کرونا با تلاش کادر بهداشت و درمان، یادآور شد: در کنار وزارتخانه بهداشت، وظیفه خود می دانیم در زمینه توسعه زیرساخت ها گام برداریم.

معاون وزیر راه و شهرسازی، با بیان اینکه فاز نخست بیمارستان شهید حسین پور لنگرود در مرحله بهره برداری قرار دارد و به زودی به صورت رسمی افتتاح می شود، خاطرنشان کرد: یک پروژه الحاقیه در فاز دوم داریم که طراحی آن توسط مشاور انجام شده و تاییدیه ها از وزارت بهداشت گرفته شده است و از ماه آینده عملیات را آغاز خواهیم کرد.

نبیان، زیربنای پروژه الحاقیه بیمارستان لنگرود را ۳۰۰۰ مترمربع دانست و عنوان کرد: امیدواریم با ساخت این بیمارستان علاوه بر مردم شهرستان و استان گیلان به همه گردشگران ارائه خدمت کنیم.

مدیرعامل سازمان مجری ساختمان ها و تاسیسات دولتی و عمومی، با تاکید بر لزوم تسریع در روند ساخت پروژه الحاقیه، اظهار کرد: با توجه به محدودیت های مالی سعی کردیم پروژه ای در خور شان مردم منطقه احداث شود./ایسنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی شما، پس از بررسی در "گیلان خواست" منتشر می شود.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.