×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
احتکار بیش از ۳۰۰هزار لیتر روغن خودرو در رشت

به گزارش گیلان خواست از رشت؛سردار عزیزاله ملکی  با بیان اینکه احتکار یکی از آفت‌های بزرگ برای اقتصاد کشور است و اثرات منفی بر عرضه کالا دارد، اظهار کرد: نیروی انتظامی در برخورد با فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

وی گفت: در راستای برخورد با محتکران، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با اقدامات همه جانبه از احتکار روغن خودرو در شهرستان رشت مطلع شده و بررسی موضوع را در دستورکار قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به اینکه پس از تحقیقات نامحسوس صورت گرفته و محرز شدن صحت موضوع، انبار احتکار مورد نظر شناسایی شد، بیان کرد: ماموران اداره مبارزه با جرایم اقتصادی طی عملیات مشترک با سازمان صمت استان به این مکان اعزام شدند.

این مقام ارشد انتظامی از کشف ۳۰۰ هزار لیتر روغن خودرو احتکاری در بازرسی از این انبار خبر داد و افزود: در این رابطه متهم ۶۰ ساله برای سیر مراحل قانونی با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد. کارشناسان ارزش این کشفیات را ۴۸۱ میلیارد ریال برآورد کردند.

وی در پایان با تاکید بر اینکه مبارزه با احتکار از اولویت‌های اصلی نیروی انتظامی است و پلیس با قاطعیت با هرگونه قانون‌شکنی و اخلال در بازار برخورد می‌کند از مردم خواست، در صورت اطلاع از احتکار کالا یا هرگونه فعالیت مخل نظام اقتصادی، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند./ایسنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی شما، پس از بررسی در "گیلان خواست" منتشر می شود.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.