×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
دولت موظف به استخدام نیرو از طریق آزمون است

به گزارش گیلان خواست از رشت؛حسن محمدیاری امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اهمیت حضور پرشور مردم در انتخابات بر کسی پوشیده نیست، اظهار کرد: استکبار برای کاهش حضور مردم در انتخابات برنامه ویژه‌ای داشته است ولی همواره حضور پرشور آحاد مردم، نظام را در مقابل تهدیدات خارجی ایمن و مسوولان جامعه در همه قوا باید بستر اعتماد مردم را ایجاد کنند.

وی با اشاره به مهم‌ترین ویژگی جمهوری اسلامی در خاورمیانه گفت: مردم سالاری دینی ویژگی بارز جمهوری اسلامی در کل خاورمیانه است زیرا در اکثر کشورهای منطقه هیچگونه انتخاباتی برگزار نشده و مردم آن مناطق کمتر سرنوشت خود را خودشان تعیین کردند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم حضور پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: مشارکت بالا در انتخابات جزو افتخارات جمهوری اسلامی بوده و رئیس جمهور منتخب در این‌صورت بهتر می‌تواند در مجامع بین المللی از حق ملت ایرلن دفاع کند.

محمدیاری با گله‌مندی از بی نظمی موجود در جایگاه استخدامی کشور افزود: مجلس با اقدام موثر خود در این خصوص سبب شد تا افرادی که در جایگاه حاکمیتی هستند رسمی و افراد غیر حاکمیتی به صورت پیمانی به کار گرفته شوند.

وی با بیان اینکه جذب نیرو از طریق برگزاری آزمون باید در دستور کار دولت قرارگیرد، تصریح کرد: جزئیات طرح در کمیسیون اجتماعی بررسی و مجدداً به صحن مجلس برخواهد گشت زیرا دولت موظف است نیروی خود را طبق آزمون و با توجه به نمرات استخدام کند.

 عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی یکی از دغدغه‌های اعضا این کمیسیون را مسئله کاهش اشتغال در روزهای کرونایی دانست و گفت: مجلس در تلاش است تا تصویب قانون اعطای تسهیلات خرد و کلان با بهره‌کم به اقشار پایین جامعه زمینه اشتغال را فراهم و از نابسامانی بازار بکاهد./فارس

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی شما، پس از بررسی در "گیلان خواست" منتشر می شود.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.