×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
حضور پرشور در انتخابات انتقام سخت مردم از استکبار است

به گزارش گیلان خواست از رشت؛عباس بایرامی ظهر امروز در در نشست بصیرتی و روشنگری در حسینیه اعظم حرم مطهر حضرت سلطان سید جلال الدین اشرف (ع) با بیان اینکه استکبار به دنبال کاهش مشارکت مردم در انتخابات است، اظهار کرد: دشمنی استکبار با جمهوری اسلامی در این مدت افزایش یافته است زیرا سعی دارد مشارکت مردم را در انتخابات ریاست جمهوری کاهش دهد.

وی با اشاره‌ به اهمیت نقش حضور پرشور مردم در استحکام جمهوری اسلامی گفت: نماد مقبولیت و مشروعیت هر نظامی حضور مردم در انتخابات است به این منظور استکبار از تمام اهرم فشار و ایجاد شبهه در خصوص شورای نگهبان استفاده می‌کند تا مقبولیت جمهوری اسلامی کم جلوه نشان دهد.

رئیس سازمان ادبیات و تاریخ بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با انتقاد از هجمه‌های وارد شده به شورای نگهبان بیان کرد: خدشه وارد کردن به شورای نگهبان به جمهوری اسلامی ضربه می‌زند زیرا برای حفظ این نظام مقدس شهیدان بسیاری جان خود را فدا کردند.

بایرامی با تاکید بر لزوم توجه جوانان انقلابی به ترغیب مردم به حضور در انتخابات تصریح کرد: در کشور مشکلات اقتصادی و معیشتی بسیار زیادی وجود دارد ولی با این حال تکلیف و وظیفه ما این است که علیرغم تمامی این مشکلات مردم را به حضور در انتخابات ترغیب کنیم.

وی  تنها راه حل مشکلات کشور را روی کار آمدن دولت انقلابی در انتخابات ریاست جمهوری دانست و بیان کرد: انتقام سخت که مقام معظم رهبری به آن اشاره داشتند با حضور مردم در انتخابات محقق می‌شود.

رئیس سازمان ادبیات و تاریخ بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به میزان تاثیر تحریم در ایجاد مشکلات اقتصادی کشور گفت: به گفته کارشناسان اقتصادی تحریم تنها ۳۰ درصد بر اقتصاد کشور تاثیر دارد ولی سو تدبیر  دولت سبب شد تا این مشکلات ایجاد شده و از ظرفیت ۷۰ درصدی جوانان د توان داخلی استفاده نشود.

بایرامی با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت جوانان در حل مسائل کلان کشور افزود: کشور در حوزه مدیریت دولتی نیاز به پوست اندازی و تحول داشته و روحیه تحول خواهی مختص جوانان است.

وی با اشاره به مولفه‌های موثر در جمهوری اسلامی بیان کرد: ایدئولوژی اسلامی، مقام معظم رهبری، مردم سالاری دینی و توجه به ولایت فقیه جزو اصلی‌ترین مولفه‌های جمهودی اسلامی است.

رئیس سازمان ادبیات و تاریخ بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با بیان اینکه انتخابات علاج دردهای کشور است، گفت: در صندوق رای حفظ ارزش‌ها، تحول‌خواهی، استحکام جمهوری اسلامی، مردم سالاری دینی، امنیت، اقتدار بین‌المللی، ایجاد می‌شود./فارس

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی شما، پس از بررسی در "گیلان خواست" منتشر می شود.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.