×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
کشف ۲۰ کیلوگرم مواد مخدر در رشت/ دستگیری ۴ قاچاقچی

به گزارش گیلان خواست از رشت؛سرهنگ علی احمدپور با اشاره به اینکه مواد مخدر و بلای خانمانسوز اعتیاد تهدیدی جدی برای سلامت فردی و اجتماعی، اظهار کرد: پیشگیری اجتماعی یکی از راه‌های اساسی مبارزه با اعتیاد است.

وی به دریافت خبری مبنی بر فعالیت قاچاقچیان در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح گیلان و بررسی موضوع توسط پلیس اشاره کرد و گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از تحقیقات نامحسوس از صحت موضوع اطمینان حاصل کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان با بیان اینکه با اقدامات لازم سه دستگاه خودرو پراید، پژو پارس و پژو ۲۰۶ متهمان در شهر رشت شناسایی و متوقف شد، افزود: در بازرسی از این خودروها ۲۰ کیلو و ۹۰۰ گرم تریاک ،۱۱ گرم هروئین و ۲۰ گرم سوخته تریاک کشف و ضبط شد.

وی تصریح کرد: قاچاقچیان ۳۴، ۳۷، ۴۰ و ۵۵ ساله که قصد معامله مواد مخدر را داشتند دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ احمدپور با اعلام اینکه مواد مخدر و اعتیاد ریشه بسیاری از جرایم و بزهکاری‌ها در جامعه است و باعث از هم پاشیدن بنیان خانواده می‌شود، اظهار کرد: پلیس با همکاری دستگاه قضائی با جدیت و برابر قانون با این پدیده شوم مقابله می‌کند./مهر

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی شما، پس از بررسی در "گیلان خواست" منتشر می شود.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.