×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تنها کشور ایستاده مقابل اردوگاه غرب است

به گزارش گیلان خواست از رشت؛امروز در نشست وبیناری با موضوع انتخابات مشارکت حداکثری که با همت سازمان بسیج رسانه گیلان برگزار شد.

مسعود بصیری در این جلسه با بیان اینکه مردم از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری انتظار ارائه برنامه مناسب دارند، اظهار کرد: مردم ایران در مناظرات دیگر از تیکه‌پراکنی، حرف‌های غیرمنطقی و قومی‌گرایی خسته شده و انتظار ارائه برنامه مناسب از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری دارند.

وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی کشور ایستاده در برابر استکبار است، گفت: کشور در یک پیچ تاریخی قرار داشته و حضور و افزایش مشارکت در انتخابات بسیار مهم و مثمر ثمر است زیرا جمهوری اسلامی تنها کشور ایستاده در مقابل استکبار و اردوگاه غرب است.

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور با تاکید بر اینکه استکبار با تمام امکانات خود یک جنگ اقتصادی را علیه ملت ایران آغاز کردند، افزود: استکبار به‌منظور کاهش مشارکت مردم در انتخابات و همچنین ایجاد نا امیدی در جامعه شدیدترین جنگ اقتصادی را اعمال کرده ولی مردم ایران جمهوری اسلامی با تمامی مشکلات همچنان سر پا، محکم و مقتدر ایستاده است.

بصیری با اشاره به نقش تاثیرگذار افزایش مشارکت در انتخابات در استقلال و تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی بیان کرد: همه کسانی که امیدوار به عظمت و پیروزی جمهوری اسلامی هستند به مشارکت بالا در این دوره از انتخابات دل خوش کرده‌اند، زیرا رئیس جمهور با رای بالا با توان و قدرت بیشتری می‌تواند به مردم خدمت کند.

وی یکی از عوامل افزایش قدرت مذاکره با کشورهای بین‌المللی را حضور مردم در انتخابات دانست و تصریح کرد: حضور پرشور مردم در انتخابات سبب می‌شود اعضا تیم مذاکره کننده با قدرت پشت میز مذاکره نشسته و با شدت بیشتری در مقابل استکبار ایستادگی کنند.

حضور پرشور مردم در انتخابات نقطه قوت ایران است

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان نیز در این جلسه با بیان اینکه شاخص کاندیدا انتخابات ریاست جمهوری در طراز ریاست جمهوری باید برای مردم تبیین شود، اظهار کرد: رسانه‌ها بخشی از جامعه بوده و مردم اصحاب رسانه را جزئی از خودشان می‌دانند، لذا باید ویژگی‌های رئیس جمهور در طراز جمهوری اسلامی برای اقشار مختلف جامعه بازگو شود.

مهدی پارسا متکی بودن به شخص در انتخابات را یک آفت برای رسانه‌ها دانست و افزود: رسانه‌ها خصوصا رسانه‌های انقلابی باید به گونه‌ای فعالیت کنند که مردم به بهترین گزینه در انتخابات برسند.

وی با تاکید بر اینکه حضور پرشور مردم در انتخابات نقطه قوت جمهوری اسلامی است، افزود: رسانه‌ها وظیفه اصلی در تشویق مردم جهت مشارکت در تعیین سرنوشت خود را دارند.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان با اشاره به نقش امیدآفرینی در ایجاد آرامش در جامعه بیان کرد: مردم نباید از انتخابات شهر و روستا غافل شوند، به این دلیل باید رسانه‌ها امیدآفرینی در جامعه را نیز در دستور کار خود قرار دهند./فارس

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی شما، پس از بررسی در "گیلان خواست" منتشر می شود.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.