×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
آغاز عملیات عمرانی پل خمام‌رود سنگر/مطالبه‌ای که بعد از ۴۰ سال به نتیجه رسید

به گزارش گیلان خواست از رشت؛مردم بخش سنگر سالها چشم انتظار مطالبه‌ای بودند که این چشم انتظاری به قیمت جان و امنیت خود و فرزندانشان بوده و سالها در تلاش بودند تا تنها پلی که بیش از هشت روستا را به هم متصل می‌کند از امنیت لازم برخوردار باشد. 

امروز به همراه برخی از نمایندگان مجلس در رشت، به سراغ این پل معروف و البته فرسوده که با لبالب رودی پرآب نقش محوری اتصال روستاها را ایفا کرده و ماشین‌های کوچک و بزرگ را با وجود مشکلات فنی خود تحمل می‌کرد رفتیم و جویای پیگیری‌های نمایندگانی شدیم که وعده داده بودند چشم انتظاری مردمان این دیار را به اتمام برسانند.

اهالی روستا، کنار پل خمام‌رود جمع شده بودند و مطالبه امنیت جانشان و اهالی روستا را می‌کردند و می‌گفتند تصادفات و مرگ‌های زیادی در این پل اتصالی، رقم خورده، بسیاری از افراد در این رودخانه پر خطر، غرق شدند آیا وقت آن نرسیده که بالاخره مسؤولان به وعده‌هایی که دادند برای تامین اعتبار بازسازی و تعریض این پل چاره‌ای بیندیشند؟!

شرمنده‌ایم که مسؤولان مربوطه در سالهای خدمت خود کم کاری کردند
نماینده مردم شهرستان رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی در میان مردم با آنها سخن گفت و معتقد بود، که باید مسؤولین شرمنده باشند که سال‌ها در مسؤولیت بودند اما  به این معضل بزرگ رسیدگی نکردند.

محمدرضا احمدی سنگری با انتقاد از عدم رسیدگی درست مسؤولین مربوطه در سال‌های گذشته به این نقطه حیاتی افزود: اینکه مردم بین آب رفت و آمد می‌کنند ما را شرمنده می‌کند و بیشتر از همه شرمنده‌ایم که چرا مسؤولین در این سال‌ها وعده دادند اما به نتیجه نرساندند. 

وی از آغاز فعالیت عمرانی پل خمام رود خبر داد و افزود: حدود ۱۰ میلیارد بودجه برای بهسازی، تعریض و روکشی این پل مهم ارتباطی تامین اعتبار شد. 

لزوم بالا بردن سرعت ساخت ساز 
جبار کوچکی نژاد دیگر نماینده مردم شهرستان رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار با تاکید بر اهمیت این پل ارتباطی اظهار کرد: باید سرعت ساخت و ساز این پل بالا برود و موانعی برای این موضوع وجود ندارد./فارس

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی شما، پس از بررسی در "گیلان خواست" منتشر می شود.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.