×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مدیرعامل آبفای گیلان: شرکت آب و فاضلاب گیلان برنامه زمان بندی برای قطعی آب شرب ندارد

به گزارش گیلان خواست از رشت؛

سید محسن حسینی با بیان اینکه در فرآیند خدمات رسانی به مشترکین محترم، مواجهه با حوادث و اتفاقات در شبکه ها و تاسیسات آبرسانی و رفع آنها مانند مواردی از شکستگی ها، تعمیر و تعویض پمپ ها و بهسازی چاه ها امری اجتناب ناپذیر است، افزود: در صورتی که ترمیم موارد حادثه دیده منجر به اُفت شدید فشار و یا قطعی آب شرب منطقه ای شود، توسط دفتر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان در قالب اطلاعیه از صدا و سیما، ارباب جراید و شبکه های اجتماعی به استحضار مردم عزیز رسانده می شود که این روال در طول سال های ماضی انجام شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان با تاکید بر اینکه این شرکت هیچگونه برنامه زمان بندی و از پیش تعیین شده و جدولی در خصوص قطعی آب شرب ندارد، افزود: بدیهی است در صورت بروز حوادث شکستگی در خط انتقال و شبکه توزیع آب ، شاهد قطعی آب در مناطق تحت تأثیر خواهیم بود که ضمن تقدیر و تشکر از صبر و شکیبایی مردم عزیز استان در ساعات رفع حادثه، مجموعه آبفای گیلان تلاش می نماید، رفع حوادث در حداقل زمان ممکن انجام شود.

وی همچنین افزود: همه منابع تولید آب شرب گیلان با ظرفیت کامل در مدار بهره برداری قرار دارند و در مجموع از ۸ هزار لیتر بر ثانیه تولید آب استان، حدود ۵ هزار و ۶۰۰ لیتر بر ثانیه، معادل ۷۰ درصد توسط تصفیه خانه های آب و حدود ۲ هزار و ۴۰۰ لیتر بر ثانیه معادل ۳۰ درصد توسط منابع آب زیرزمینی شامل ۶۴۸ حلقه چاه و ۵۸۰ دهنه چشمه در حال تامین است.

مدیرعامل آبفای گیلان با اشاره به کاهش بارندگی در کشور به ویژه در سطح استان گیلان و تأثیر آن بر کاهش دبی چشمه ها و چاه های منطقه تصریح کرد: پیش بینی می شود ۳۱۳ روستا با تنش آبی مواجه باشند که همکاری مردم و رعایت الگوی مصرف آب در برون رفت از شرایط تنش آبی بسیار حائز اهمیت است. 

حسینی تأکید کرد: مدیریت مصرف به معنای مصرف نکردن آب نیست، بلکه ما از مردم عزیز تقاضا داریم تا از مصارف غیرضروری پرهیز و از این نعمت مهم، بهینه استفاده کنند.

وی همچنین افزود: اخبار و اطلاعیه های شرکت آب و فاضلاب گیلان از طریق پایگاه خبری این شرکت به آدرس https://news.gpww.ir/ و همچنین صفحه اینستاگرام به آدرس abfagilan برای عموم مردم قابل مشاهده است.

مدیرعامل آبفای گیلان با اشاره به فعالیت شبانه روزی مرکز ۱۲۲ این شرکت، تصریح کرد: هم استانی های عزیز گزارشهای مربوط به حوادث و اتفاقات آب را از طریق شماره تماس ۱۲۲ اطلاع رسانی کنند تا همکاران واحد حوادث و اتفاقات نسبت به رفع حادثه، در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام نمایند. /دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گیلان

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی شما، پس از بررسی در "گیلان خواست" منتشر می شود.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.