×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
کاندیدای انصرافی ریاست جمهوری در تجمع حامیان رئیسی در لنگرود

به گزارش گیلان خواست از رشت؛رستم قاسمی وزیر سابق نفت در تجمع حامیان رئیسی در لنگرود گفت: بعد از جنگ تحمیلی با وجود کمبود امکانات کار‌های بزرگی انجام شد و هر جایی که اراده کردیم و روی پا خود ایستادیم، موفق شدیم.
وی با تاکید بر حفظ انقلاب اسلامی و باور به توانمندی‌های داخل افزود: اگرچه با آغاز تحریم‌های شدید و محدود شدن فروش نفت خیلی‌ها فکر می‌کردند که اقتصاد کشور فلج شود، اما توانستیم با تکیه برتوان داخلی حتی صادر کننده برخی محصولات هم باشیم.
رستم قاسمی با اشاره به ظرفیت‌ها طبیعی ایران گفت: بر اساس برخی آمار‌ها ۱۵ درصد معادن دنیا در ایران وجود دارد، اما متاسفانه از این ظرفیت خدادادی آن گونه که باید بهره برداری نشده است.
وی به مسئله برجام اشاره و تصریح کرد: با درایت و تاکید رهبرمعظم انقلاب مبنی بر نرمش قهرمانانه، ایران توانست ثابت کند به دنبال تنش در منطقه نیست، اما آمریکایی‌ها با رفتار دوگانه و خروج از برجام بار دیگر ثابت کردند که غیر قابل اعتماد هستند.
وزیر سابق نفت به وضعیت فعلی اقتصاد کشور و گلایه‌های مردم در این باره اشاره کرد و گفت:با توجه به منابع و ثروت‌های عظیم ملی در کشور می‌توان هوشمندانه و بابکارگیری برنامه‌های راهبردی از گلوگاه تحریم بسلامت عبور کرد.
رستم قاسمی در ادامه به اهمیت حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۴۰۰ تاکید کرد و گفت: حضور حداکثری مردم در این رویداد مهم سیاسی بار دیگر مهر تاییدی بر مردمی بودن نظام جمهوری اسلامی است.
نماینده لنگرود در مجلس شورای اسلامی هم در این مراسم گفت: آنچه امروز مهم است حلقه مفقوده مدیریت جامع، اگاهانه و عالمانه است که زمینه ساز رشد و بالندگی کشور در همه ابعاد خواهد بود.
پرویز محمد نژاد با بیان اینکه دشمنان نظام امروز سعی دارند مردم را ناامید کنند افزود:هیچ سمی مهلک‌تر از سم ناامیدی در جامعه نیست بنابراین باید با تکیه بر علم، آگاهی و پیروی از فرامین ولایت فقیه این توطئه دشمنان را خنثی کرد/صدا و سیما

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی شما، پس از بررسی در "گیلان خواست" منتشر می شود.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.