×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
جدال انتخاباتی کاندیداهای ریاست جمهوری در پیاده راه فرهنگی رشت/ محمود صادقی برای همتی می آید و احمد پناهیان در دفاع از رئیسی

گیلان خواست/

در روز آخر تبلیغات انتخاباتی کاندیداهای ریاست جمهوری، ستادهای حامی همتی و رئیسی از چندین سخنران کشوری دعوت کردند تا به شور و شوق انتخاباتی بیفزایند. 

ستاد انتخاباتی همتی در استان گیلان اعلام کرد که امروز ساعت ۱۹:۳۰ برنامه انتخاباتی خود را با سخنرانی محمود صادقی نماینده سابق مجلس در پیاده راه فرهنگی رشت برگزار می کند.

همچنین ستاد رئیسی نیز از سخنرانی احمد پناهیان واعظ مشهور و حسین مظفر وزیر و نماینده اسبق در رشت خبر داد. برنامه ستاد رئیسی ساعت 21  در پیاده راه فرهنگی رشت آغاز می شود. 

به نظر می رسد سخنرانی های امروز عیار نتایج انتخابات در رشت را مشخص خواهد کرد. طرفداران همتی قصد دارند  آخرین تلاش خود را برای موج آفرینی و  جلب آرای خاکستری در مرکز شهر انجام دهند . طرفداران رئیسی هم می خواهند با سخنرانی یک واعظ مشهور چون پناهیان نسبت به افزایش آرای خود اقدام کنند. 

شاید بتوان تقابل این دو کاندیدا در پیاده راه فرهنگی رشت  را مهم ترین خبر تبلیغاتی این دوره استان گیلان دانست. واکنش افکار عمومی تاثیر زیادی در نتایج آرا خواهد داشت

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی شما، پس از بررسی در "گیلان خواست" منتشر می شود.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.