×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
در ارتباط تصویری با رئیس جمهوری و با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و استاندار گیلان صورت گرفت؛افتتاح بیمارستان ۱۳۵ تختخوابی شهید حسین پور لنگرود

به گزارش گیلان خواست از رشت؛در سی‌ و یکمین آیین پویش ره سلامت، بیمارستان ۱۳۵ تختخوابی جایگزین شهید حسین پور شهرستان لنگرود همزمان با افتتاح شش پروژه حوزه سلامت کشور از طریق ارتباط تصویری توسط حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری و با حضور مهندس علی نبیان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی و دکتر ارسلان زارع استاندار گیلان، افتتاح شد.

این بیمارستان در چهار طبقه و با زیربنای ۱۱ هزار و ۴۴۳ مترمربع و هزینه ۲۸۰ میلیارد تومان برای ساخت و تجهیز احداث‌ و برای ۴۰۰ نفر اشتغالزایی شده است.

بیمارستان شهید حسین پور لنگرود دارای بخش‌های درمانگاه، اورژانس، تصویر برداری، فیزیوتراپی، بخش های بستری کودکان، زنان و زایمان، زنان LDR ، مراقبت ویژه ( CCU ) ، مراقبت ویژه (ICU )، اعمال جراحی، بستری داخلی و بستری خارجی است.

همچنین معاون وزیر راه و شهرسازی و استاندار گیلان از بخش های سی تی اسکن و اورژانس این بیمارستان نیز بازدید کردند.

۳۱ پروژه عام‌المنفعه سلامت گیلان در بیست‌وهشتمین آیین پویش ره‌ سلامت، خرداد‌ماه امسال توسط دکتر سعید نمکی، مقام عالی وزارت بهداشت و درمان به صورت رسمی افتتاح و به بهره برداری رسیدند.

دانشگاه علوم پزشکی گیلان ۷۰ طرح نیمه تمام عمرانی با پیشرفت فیزیکی بالای ۸۰ تا ۹۵ درصد و ۲۲ طرح عمرانی با پیشرفت بالای ۹۰ درصد دارد که طبق برنامه‌ریزی‌ها تا پایان اسفندماه امسال به بهره‌برداری خواهند رسید./استانداری گیلان

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی شما، پس از بررسی در "گیلان خواست" منتشر می شود.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.