×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مشارکت حداکثری در انتخابات یک‌وظیفه شرعی برای ایرانیان است

به گزارش گیلان خواست از رشت؛حجت الاسلام جابر عباداللهیان با بیان اینکه حضور پرشور مردم در انتخابات بسیار مهم و تاثیر گذار است، اظهار کرد: حضور پر شور مردم خنثی کننده توطئه دشمنان ایران و اسلام و ضد انقلاب معاند است.

وی  با اشاره به حضور همه اقشار در انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: اهل سنت ایران به ویژه منطقه غرب گیلان همیشه در رویدادهای ملی حضور پرشور داشته اند و انتخابات و حضور در پای صندوق‌های رای را برای خود یک وظیفه شرعی می‌دانند و به امید خدا در انتخابات پیش رو نیز حضوری حداکثری خواهند داشت.

امام جمعه اهل سنت عنبران آستارا با اشاره به نقشه‌های شوم دشمنان اسلام و انقلاب بر علیه ملت ایران افزود: دشمنان و استکبار جهانی و در راس آن آمریکای جنایتکار با تبلیغات سوء، همواره همه تلاش خود را در کمرنگ نشان دادن حماسه هایی که مردم ایران در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی خلق کرده اند، به کار بسته است که البته شکست خورده است. 

حجت الاسلام جابر عباداللهیان با اشاره به نقش مردم در خنثی کردن دسیسه های دشمنان تصریح کرد: در این میان ملت ایران باید بار دیگر حماسه بیافریند و بنده به نمایندگی عضوی از جامعه اهل سنت، مردم را برای حضور پرشور در انتخابات دعوت می نمایم تا توطئه های دشمنان خنثی شود و دشمن مایوس گردد/فارس

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی شما، پس از بررسی در "گیلان خواست" منتشر می شود.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.