×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
استاندار گیلان پس از شرکت در انتخابات در گفت‌وگو با خبرنگاران عنوان کرد؛گیلانیان آگاه در همه رویدادهای مهم سیاسی و اجتماعی حماسه ساز بوده اند / حضور مردم در شعب اخذ رأی از نخستین ساعات شروع رأی گیری

به گزارش گیلان خواست از رشت؛دکتر ارسلان زارع صبح امروز (جمعه) در نخستین دقایق شروع فرآیند انتخابات پس از به صندوق انداختن رأی خود در گفت وگو با خبرنگاران به نقش حماسه ساز،  پر رنگ و پرشور مردم آگاه گیلان در همه رویدادهای مهم سیاسی و اجتماعی اشاره و اظهار کرد: حضور آگاهانه، پرشور و فعال مردم در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا پای صندوق‌های رأی از نخستین دقایق ، قابل پیش‌بینی بود.

وی خاطرنشان کرد: براساس گزارش‌های دریافتی از فرمانداران و رئیسان ستادهای انتخابات شهرستان‌ها، در همه شهرها و روستاهای استان از نخستین دقایق شروع فرآیند اخذ رأی، مردم استقبال خوبی کرده اند.

نماینده عالی دولت در گیلان به برنامه‌ریزی صورت گرفته و تمهید مقدمات لازم برای استقرار عوامل شعب اخذ رأی اشاره کرد و افزود: گزارش‌ها نشان از آمادگی کامل و انگیزه وافر عوامل برای اخذ آرای همه شهروندان و روستاییان دارد.

وی ادامه داد: مردم فهیم گیلان همواره در راستای اعتلای آرمان‌های انقلاب اسلامی و عزت این نظام و مردم کوشا و فعال بوده‌اند.

استاندار گیلان ادامه داد: به یقین این آگاهی را دارند که با حضور خود به‌عنوان یک رسالت خطیر در راستای منویات رهبر معظم انقلاب، بیش از گذشته نشان دادند که اهتمام جدی به توسعه کشور و تعیین سرنوشت خویش دارند.

وی اظهار داشت: مردم با حضور گسترده خود نقشی مهم در جهت خنثی سازی توطئه های دشمنان که تلاش برای ناامید کردن مردم داشتند، بر می‌دارند.

وی ضمن قدردانی صمیمانه از مردم عزیز گیلان، بار دیگر از آنان دعوت کرد که با تأسی از رهبر معظم انقلاب، بزرگان نظام جمهوری اسلامی و خدمتگزارانشان در ساعات آغازین صبح پای صندوق‌های رأی حاضر شوند.

انتخابات امروز با مشارکت بیش از ۶۰ هزار نفر از عوامل اجرایی، نظارتی، بازرسی و انتظامی در سه هزار و ۹۴ شعبه اخذ رأی در گیلان شامل دو هزار و ۷۱۵ شعبه ثابت و ۳۷۹ شعبه سیار برگزار می شود.

در این دوره از انتخابات؛ یک میلیون و ۹۸۸ هزار و ۵۳۴ نفر از جمعیت گیلان، واجد شرایط رای دادن هستند که از این تعداد، ۴۰ هزار و ۴۰۵ نفر رأی اولی می باشند./استانداری گیلان

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی شما، پس از بررسی در "گیلان خواست" منتشر می شود.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.