×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
حضور پرشور گیلانی ها دلیل تأخیر در فرایند رأی گیری

به گزارش گیلان خواست از رشت؛محمود قاسم نژاد پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به علت تأخیر در شروع فرآیند انتخابات اظهار کرد: حضور پرشور مردم در ساعات اولیه صبح در شهر رشت باعث ایجاد اختلال موقتی در فرآیند رأی‌گیری شد.

وی با بیان اینکه سه هزار و ۹۴ شعبه اخذ رأی در سراسر گیلان برای انتخابات امروز تعبیه شده، افزود: این شعبات در ۱۷ شهرستان و ۴۴ بخش استان گیلان مستقر هستند.

وی با اطمینان دادن به مردم مبنی بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حفظ سلامتی مردم در جریان برگزاری فرآیند رأی‌گیری امروز، افزود: قبل از شروع اخذ رأی تمام تجهیزات و اقلام بهداشتی به شعب ضدعفونی شده و فاصله اجتماعی مناسب نیز برای رأی‌دهندگان مشخص‌شده است.

رئیس ستاد انتخابات استان گیلان با بیان اینکه نرم‌افزار «انتخاب ایران» تولید و منتشرشده، این نرم‌افزار نزدیک‌ترین شعبه اخذ رأی را به مردم نشان می‌دهد.

قاسم نژاد در خصوص درج نام کاندیداهای ریاست جمهوری نیز بیان کرد: وزارت کشور دقایقی قبل اعلام کرد که درج کد انتخاباتی در برگه رأی الزامی نیست و نوشتن نام کاندیدا کافی است.

وی با اشاره به فراهم بودن زیرساخت‌های لازم جهت رأی آفلاین نیز گفت: اگر کسی به دلیل قطعی اینترنت نتوانست الکترونیکی رأی دهد می‌تواند به‌صورت آفلاین نیز در این فرآیند شرکت کند/فارس

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی شما، پس از بررسی در "گیلان خواست" منتشر می شود.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.