×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
معاون آموزشی دانشگاه تهران پیشنهاد داددانشجویان تحصیلات تکمیلی در اولویت واکسیناسیون قرار بگیرند

به گزارش گیلان خواست از رشت؛دکتر سیدحسین حسینی  با تأکید مجدد بر این‌که باید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ترتیبی اتخاذ کند تا پیش از آغاز ترم تحصیلی جدید دانشجویان و اعضای هیئت علمی علیه کرونا واکسینه شوند، اظهار کرد: در این صورت از مهر ماه بخشی از کلاس‌ها حضوری خواهد بود.

وی وضعیت کلاس‌های آموزشی دانشگاه تهران در سال تحصیلی جدید را منوط به وضعیت واکسیناسیون دانشجویان و اعضای هیئئت علمی برشمرد و افزود: دانشجویان تحصیلات تکمیلی بر خلاف دوره کارشناسی علاوه بر واحدهای عملی نیازمند پژوهش و تحقیق هستند و ناگزیر به اجازه برای حضور فیزیکی آن‌ها در آزمایشگاه‌ها برای گذراندن واحدهای عملی هستیم.

معاون آموزشی دانشگاه تهران ادامه داد: هر چند دانشگاه تهران ترتیبی اتخاذ کرده است تا دانشجویانی با واحدهای عملی بتوانند به صورت محدود حضور داشته باشند اما این موضوع با خواسته واقعی فاصله دارد و دانشجویان فراهم شدن شرایطی برای بازگشایی دانشگاه‌ها و برگزاری کلاس‌های حضوری را خواستار هستند.

دکتر حسینی با بیان این‌که با وجود انجام واکسیناسیون و امکان فراهم شدن حضور فیزیکی در دانشگاه‌ها و کلاس‌های درس هم‌چنان بخشی از دروس دانشگاهی کماکان الکترونیکی ارائه می‌شوند، خاطرنشان کرد: درصورتی که واکسیناسیون دانشجویان با توجه به موجودی واکسن در کشور به اولویت‌بندی نیاز داشته باشد، باید دانشجویان تحصیلات تکمیلی در اولویت قرار گیرند و در ادامه و با فاصله دو ماهه دانشجویان کارشناسی علیه این بیماری واکسینه شوند.

وی در پایان یادآور شد: با توجه به وضعیت موجود و همه‌گیری بیماری کرونا در ایران و جهان باید برای جلوگیری از بروز بحران در سطح کلان تابع تصمیمات ستاد ملی کرونا در کشور بود./ایسنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی شما، پس از بررسی در "گیلان خواست" منتشر می شود.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.