×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی رئیسی در گیلان:مردم به زودی طعم شیرین خدمت را توسط دولت مردمی خواهند چشید

به گزارش گیلان خواست از رشت؛محمد دوستار در جمع خبرنگاران، با اشاره به پیروزی آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، اظهار کرد: کارنامه درخشان آیت‌الله رئیسی سبب شد تا مردم، ایشان را به عنوان منتخب خود انتخاب کنند.

رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت الله سید ابراهیم رئیسی در گیلان حضور ملت ایران در انتخابات اخیر را حماسه‌ای عظیم و دشمن‌شکن دانست و ابراز کرد: سیلی که امروز دشمنان انقلاب از ملت ایران خوردند به مراتب شدیدتر و کوبنده‌تر از مراتب قبل بود.

وی خاطرنشان کرد: ملت ایران با وجود تمام مشکلات و گلایه‌مندی‌ها در پای صندوق‌های رای حاضر شدند و این پیام را به گوش جهانیان رساندند که راه حل رفع مشکلات در داخل کشور است.

دوستار ریاست جمهوری آیت‌الله رئیسی را نویدبخش آینده‌ای روشن برای مردم و انقلاب دانست و گفت: آیت‌الله رئیسی خادم جمهور است و برکات حضور ایشان در ریاست قوه مجریه به عموم ملت سرافراز ایران خواهد رسید.

رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی رئیسی در گیلان، با تاکید بر اینکه ملت ایران در برهه‌های حساس همواره از انقلاب اسلامی دفاع کرده است، گفت: انتخابات روز گذشته نمایی حقیقی از تحقق مردم‌سالاری دینی بود و پیروز اصلی این میدان حقیقتا مردم هستند.

وی ضمن تقدیر از تمامی فعالان و عوامل ستادهای مردمی تشکیل شده جهت حمایت از آیت‌الله رئیسی در استان گیلان، اضافه کرد: هماهنگی‌های لازم جهت برگزاری جشن بزرگ پیروزی در حال انجام است که نتیجه آن متعاقبا اطلاع‌رسانی خواهد شد. در آینده‌ای نزدیک ملت ایران طعم شیرین خدمت را توسط دولت مردمی ایران قوی خواهد چشید./ایسنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی شما، پس از بررسی در "گیلان خواست" منتشر می شود.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.