×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر گیلان اعلام کرد:انهدام باند خانوادگی قاچاق موادمخدر در رشت  کشف بیش از ۱۶ کیلوگرم هروئین و شیشه

به گزارش گیلان خواست از رشت؛رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان گیلان از انهدام باند ۵ نفره خانوادگی قاچاق موادمخدر در شهرستان رشت خبر داد و گفت: بیش از ۱۶ کیلوگرم هروئین و شیشه در بازرسی از خودرو و منزل این افراد کشف شد.

سرهنگ علی احمدپور با بیان اینکه بدون شک اعتیاد و موادمخدر به عنوان یکی از آسیب‌های اجتماعی فراگیر، تمام ساختارهای اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی جامعه را دچار آسیب می‌کند اظهار داشت: پیشگیری از مصرف موادمخدر موضوعی است که باید دغدغه همه مسؤولان و دست‌اندرکاران حوزه آسیب‌های اجتماعی باشد.

وی به دریافت خبری مبنی بر فعالیت یک باند قاچاق در زمینه تهیه و توزیع موادمخدر در سطح استان و بررسی موضوع توسط پلیس اشاره کرد و گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر پس از تحقیقات نامحسوس از صحت موضوع اطمینان حاصل کردند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان گیلان با بیان اینکه با اقدامات همه جانبه، حین کنترل و پایش محورهای مواصلاتی، خودرو تاکسی سمند حامل موامخدر شناسایی و در شهرستان رشت متوقف شد افزود: در بازرسی از این خودرو، ۵ کیلو و ۵۰۰ گرم هروئین و ۹ کیلو و ۹۹۰ گرم شیشه کشف شد.

این مقام انتظامی از دستگیری ۵ متهم این پرونده خبر داد و اذعان داشت: پس از هماهنگی قضائی در بازرسی از منزل قاچاقچیان، ۹۱۰ گرم شیشه و ۳۰ گرم هروئین کشف شد.

سرهنگ احمدپور تصریح کرد: متهمان که اعضای یک خانواده بودند پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی شما، پس از بررسی در "گیلان خواست" منتشر می شود.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.